jingleyschmidt
Aktiv medlem
jingleyschmidt's Not-So-Adventurous Adventures
Väldigt tveksamt att något dyker upp på fredag. :P
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snygg!! Går den bra att köra med annan uppsättning landsvägshjul om man vill köra väg också?
Funderar på en sådan men lite osäker om den blir trög på asfalten när man inte cyklar grus,stig
Snygg!! Går den bra att köra med annan uppsättning landsvägshjul om man vill köra väg också?
Funderar på en sådan men lite osäker om den blir trög på asfalten när man inte cyklar grus,stig
Tjusig cykel! Och grattis i förskott, hehe.?
Vad är det för ngt och vad är skillnaden mot subban?Tackar! Men nu får det räcka med cyklar. :P Förhoppningsvis ska jag inte ha något att gnälla på med den här (så fort jag finjusterat allt :P).
Vad är det för ngt och vad är skillnaden mot subban?
M
Synd att du är så kortväxt, annars hade jag gärna tagit subban som pendlare.Det är en Vitus Substance VRS-2, 2021 års modell. Upphottad variant av min Substance V-2 från 2020 typ. Hydrauliska bromsar, 2x11 Shimano GRX 600 gruppset. Ja det är väl det egentligen! :P
Gött ?Det är en Vitus Substance VRS-2, 2021 års modell. Upphottad variant av min Substance V-2 från 2020 typ. Hydrauliska bromsar, 2x11 Shimano GRX 600 gruppset. Ja det är väl det egentligen! :P
Gött ?
Och grattis till en fin present ?
Jag fyller år snart och skickade till vuxna dottern att jag önskade mig nya Canyon Aeroad med länk och allt, kom ett finger tillbaka.
Synd att du är så kortväxt, annars hade jag gärna tagit subban som pendlare.
Nu har jag kanske hängt med dåligt men det är alltså två Vitus substance av någon anledning?
En tumme?Gött ?
Och grattis till en fin present ?
Jag fyller år snart och skickade till vuxna dottern att jag önskade mig nya Canyon Aeroad med länk och allt, kom ett finger tillbaka.
Tar vevarmen i framväxeln? Obra isfHöll ju på att få ett psykbryt, blev uppgiven och tänkte "Vafan skulle jag köpa ny cykel för, den jag hade dög väl?" när ljuden började komma: https://www.dropbox.com/s/2om0ep31uhkr1dc/IMG_0736.MOV?dl=0
Det avtog lite allt eftersom. Kanske är skit som måste sätta sig på en ny cykel! Men det är så distinkta, metalliska ljud!
Tar vevarmen i framväxeln? Obra isf
Det tickar varje gång veven passerar iafNae fan, men det ser verkligen tajt ut på filmen ser jag nu. :D Mycket skrammel på den här växelgruppen. Förstår inte hur folk får sina drivlinor att vara knäpptysta, eller åtminstone låta väldigt rent och fint!
Sitter bakväxeln fast ordentligt? Ryck lite i den och lägg märke till ifall den glappar.Höll ju på att få ett psykbryt, blev uppgiven och tänkte "Vafan skulle jag köpa ny cykel för, den jag hade dög väl?" när ljuden började komma: https://www.dropbox.com/s/2om0ep31uhkr1dc/IMG_0736.MOV?dl=0
Det avtog lite allt eftersom. Kanske är skit som måste sätta sig på en ny cykel! Men det är så distinkta, metalliska ljud!
Sitter bakväxeln fast ordentligt? Ryck lite i den och lägg märke till ifall den glappar.
Växelsvajern som hakar i vevpartiet någonstans? Har varit med om det vid något tillfälle.
Det är den alldeles för korta styrstammen som skramlar. Byt tillbaka till original så blir det tyst. Och snyggt igen!
Det är för att du har tantpedaler, montera spd?Jag kan inte! Försökte med 100-stammen i helgen men fy fabian, det kändes som en helt annan cykel. :P
Det är för att du har tantpedaler, montera spd?
Det kommer du ändå ha förr eller senare, ingen idé att kämpa emotJa, det är så det börjar, sen innan man vet ordet av har man en loggo-tapetserad, tajt cykeltröja och långa bibs. Jag vägrar!
Då kommer det att fortsätta........Ja, det är så det börjar, sen innan man vet ordet av har man en loggo-tapetserad, tajt cykeltröja och långa bibs. Jag vägrar!
Fint! Den är så jäkla snygg! Och fina bilder, tack för att vi får följa med på dina äventyr :)
Finns ju snyggare skärmar ;)Tack! Håller med, den är snygg. Synd bara man måste ha så fula stänkskärmar på, men det är ett nödvändig ont I guess. :P
Finns ju snyggare skärmar ;)
För en med dålig koll, vad har ni för tips på snyggare stänkskärmar?Haha det gör det absolut! Men snyggast är helt klart utan. :D
Det här var en tråd med så fina och inspirerande bilder att jag tillslut slog till på en Substance V-2 efter att ha tvekat ett tag :D
För en med dålig koll, vad har ni för tips på snyggare stänkskärmar?
Curana och Honjo är två kandidater. Curana vågar jag inte gå i god för kvaliteten, men Honjo ska vara state of the art.Det här var en tråd med så fina och inspirerande bilder att jag tillslut slog till på en Substance V-2 efter att ha tvekat ett tag :D
För en med dålig koll, vad har ni för tips på snyggare stänkskärmar?