Håller med, det är väl ungefär härSwoop sa:Det är väl ändå Roswell, eller?
Ett tips är att titta på den först, istället för att bara köra mot det blint och sedan panikbaila.tomcaten sa:Ja ska allt ta den!
Haha det låter helt sjukt! Måste ses (hucket alltså)!!Tomcaten sa:Är ändå nöjd av att jag tog hucket på sista delen av DJ. Det var bara jag själv och hade sett fram emot den där klippavsatsen, rekade en gång och tog bort en gren sedan bevandrade jag mig uppåt. Gasade på nedåt men första gången kom jag ur spår och gjorde om det.
Men då tog jag det och jag tror det åtminstone blev 2,5 meter.
Kruxet var att klippavsatsen går ned 1 meter och där kommer en ny klippavsats som sedan går ut en meter så man behöver ta fart för att komma ut men då kommer landningen och svängen för fort.
Eftersom jag kunde cykla fram en bit till ambulansen ville de först inte ta emot mig in i bilen för jag såg fortfarande duglig men när jag började förklara måtten och vad landningen bestod av och det sista mina ögonvitor såg innan jag domnade av så förstod de och tog med mig.
Kanske även rambrott, spännande men var försiktiga med kropparna.Vernersson sa:Jag förutspår ett tydligt uppsving för "Visa din misär tråden" inom kort ;-)
:-D
Så blir det inte. I år satsar mullvaden på ett SBR med nybörjarvänligt flow. #allaskamedlarsaw sa:Va’ rart & omtänksamt av dig Jofa ;)
Bara det är m på kommande SBR’t så är jag nöjd!
Ehm, glömde det... Låter som det kan bli svettigt :/jofahjalm sa:Så blir det inte. I år satsar mullvaden på ett SBR med nybörjarvänligt flow. #allaskamedlarsaw sa:Va’ rart & omtänksamt av dig Jofa ;)
Bara det är m på kommande SBR’t så är jag nöjd!
Det är lite svårt att lokalisera det i minnet. Om det är på hästhagen sidan så finns det i princip endast en bana nedåt mot grusvägen/ältavägen. Men på den banan minns jag det inte såhär(hucket)Någonstans i skogen mellan hästhagen och branten ner till ältavägen vid kyrkogården finns ett rätt ballt huck, men sämst inrun med motlut och stök så man kan inte få tillräckligt med fart för att skicka det smutt, bakhjulet når aldrig landningen innan det slår i.. Hur som, ytterligare ett huck till tråden.
http://instagr.am/p/CH22ktyniHp/
Här typ. Ut och skickaDet är lite svårt att lokalisera det i minnet. Om det är på hästhagen sidan så finns det i princip endast en bana nedåt mot grusvägen/ältavägen. Men på den banan minns jag det inte såhär(hucket)
Är "huck" en lokal term? Har aldrig hört det mer än denna tråden. Är det låneord från engelskan som drop, berms, osv? Jag förmodar att huck är det samma som drops? "Hucket" bestämd form singular? Ett huck, flera hucks?