Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lika härligt när man hör ljudet av dubb mitt i sommaren från cyklister som inte orkat byta..Känns som du lär förlora mer tid i rullmotstånd än vad det tar att byta däck ett par gånger per år. Man ska pendla på riktigt fina grejer så det blir så roligt som möjligt tänker jag!?
Det hör/ser man ju dessutom ganska ofta!?Lika härligt när man hör ljudet av dubb mitt i sommaren från cyklister som inte orkat byta..
För det mesta så är de vid närmare "undersökning" elcyklar...Lika härligt när man hör ljudet av dubb mitt i sommaren från cyklister som inte orkat byta..
Is lär ju inte vara så bra utan dubb..
Detta är väl lite det jag hoppas på. Ofrivillig dubb - bättre grepp på is.Undra om det kommer fastna lika mycket grus i dessa som det gör i bilens sajpningar?
Pendlar 1,1 mil enkelväg på grus mestadels.@Valhalla_
Ja, om alla Happy pendlare går över till johnny watts 365 så blir vi starka som f-n, typ stridsvagnsstarka, du hade tänkt dem som året runt däck? Hur långt pendlar du, 500 meter?
Skämt åsido, de kanske rullar på fint, bara jag som blev rädd av bilden. En hel del har att göra med också hur din pendlingsväg är.
Shh... ?men kankse är det till TS el-pendlare?
Sport utility vehicle passar ju in på cykel helt okej.Men vad är en SUV när vi snackar cyklar?
Sport utility vehicle passar ju in på cykel helt okej.