Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vad "ger" ni till er själva i julklapp happyiter?! Jag är själv uppe i en renovering av köket så det får väl bli min o tjejens julklapp... Eller en mtb... Eller både och :)
I övrigt tänkte jag förflytta resterande investeringar jag har i svenska företag och flytta dem till någon kolgruva i Ryssland. Julklappen blir således att jag förhoppningsvis slipper bli ruinerad på surt placerade degars.
Har redan gett mig en tidig julklapp i form av en Thomson Elite Dropper.
Den riktiga egenklappen får nog bli en rejäl grundplåt till en Orange Alpine Five ram.
Det blir väll att fylla tuben till svetsen så jag kan laga mer rost på Amazon kombin.
Trillar nog även in lite prylar till vintercykel snart hoppas jag.
Annars är barna prio ett.
Jag har köpt de prylarna jag först tänkte önska mig men insåg att min familj inte skulle hitta bra priser på; airtrim för 300 och sealskin för 250. En ny kupevärmare på 2100w råkade trilla med också. De mornar då det är för mycket snö för cykelvagnen vill jag inte skrapa rutor, och att slippa klä på / av ungarna innan lite längre turer.
Extraljus till bilen ligger också bra till - men jag måste bara fatta vilken led-ljusramp som är bra.
Har du inte 42009 så går den lätt först, fantastisk! Skynda fynda, snart är den svår (och dyr) att köpa. Lekia och Ikanokort ger dig 35% rabatt tillsammans, hint hint.
Antagonisten skrev:
-------------------------------------------------------
> underscore skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kanske en liten liten runk.
>
> Ta ditt årliga bad EFTER denna minirunk.
Avklarade mitt årliga bad idag uppe vid norra långevattnet.