NotReallyGunde
Aktiv medlem
[Kalender] Barkarby 600 Rättvik ToR
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hittade en handikapptoalett strax innan Hedemora. Sov ett par timmar.
Visa bilaga 833385
Ja, rastplats Viggen tror jag den heterVar det den längs rutten? Jag var inte trött då, så jag cyklade vidare. Vilade en stund i ett dike när solen börjat värma istället.
Kämpa på, du är starkare än alla vi som stannade hemma.Svalkande avspelning med vigvattnet... eller kran? 70 km kvar. Har så ont av skav.
Kanske samma lada jag lutade mig mot i ottan för två år sen. Innan Heby. Det dög inte så jag kröp in och sov i 40 min.Heby. Powernappade 10 min mot en lada, varmt, motvind, seg.
Det gick långsamt på slutet
Visa bilaga 833455
Nä! Inte en chans.14 116 höjdmeter, kan det stämma?
Snyggt! Då tog du nog Barkarbyskylten? Jag slutstämplade 17:46 men tog iaf en bild på den. Klart najs med innesov på hotell. Men kändes nästan lite som fusk när jag såg Svens rygg i Falun på vidare äventyr i natten:-)
Bra där, stort grattis!Framme. 36h41 min senare var man här igen.
Brukar vara lurigt att hitta felet. Brukar själv undvika byxor och sadlar som inte funkar. Kanske inte billigaste lösningen men den enklaste.Med tanke på 7h stopp i Falun var det ju ändå rätt skapligt. Men någonting med nya bibsen och sadeln är lurt.
Denna lada. https://maps.app.goo.gl/MjzcFsG22QxsQoEB8Kanske samma lada jag lutade mig mot i ottan för två år sen. Innan Heby. Det dög inte så jag kröp in och sov i 40 min.