Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Brevet 300 km \"Saltluft\"
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Granman sa:Anmäld.
Är det bara jag som är sugen på lite motvind från Gimo ner till Täby?
Pii sa:Granman sa:Anmäld.
Är det bara jag som är sugen på lite motvind från Gimo ner till Täby?
Jag är med!
Bra marknadsföring Granman, alla älskar ju motvind :)
Någon som vet var kontrollerna är, förutom de uppenbara vid kusten?
se92923 sa:Kollar kalendern...
Lördag: Äta varmkorv i Grisslehamn
Hur kommer man enklast dit tro?
solstina sa:Mot Gimo! Jag hade i mitt huvud ställt mig in på den låååååånga Gimorakan. Och lång är den men faktiskt kortare än jag kommer ihåg från förra året. Glasstopp i Gimo och vidare mot knuten.
mhenry sa:Vad gäller maten finns det sällan vettiga alternativ i Sverige. Inte i så många andra länder heller för den delen,
mhenry sa:Kul att läsa att ni också hade en fin dag i sadeln!
Vad gäller maten finns det sällan vettiga alternativ i Sverige. Inte i så många andra länder heller för den delen, och särskilt inte om det ska gå relativt fort. Jag har istället börjat packa med mig mycket mer mat. Inte för att den är jättevettig, men jag slipper för fet mat (som jag mår illa av) och torra mackor.
DeLiQ sa:solstina sa:Mot Gimo! Jag hade i mitt huvud ställt mig in på den låååååånga Gimorakan. Och lång är den men faktiskt kortare än jag kommer ihåg från förra året. Glasstopp i Gimo och vidare mot knuten.
Att den kändes kortare kan ju bero på att Gimorakan går 292:an från Gimo västerut mot Österbybruk, och det var väl inte den vägen ni cyklade..?
bigmollo sa:DeLiQ sa:solstina sa:Mot Gimo! Jag hade i mitt huvud ställt mig in på den låååååånga Gimorakan. Och lång är den men faktiskt kortare än jag kommer ihåg från förra året. Glasstopp i Gimo och vidare mot knuten.
Att den kändes kortare kan ju bero på att Gimorakan går 292:an från Gimo västerut mot Österbybruk, och det var väl inte den vägen ni cyklade..?
Det stämmer. På lördag kommer det däremot bjudas på en ordentlig Gimo-raka-portion när Barkarbys 30-milare går av stapeln.
bigmollo sa:DeLiQ sa:solstina sa:Mot Gimo! Jag hade i mitt huvud ställt mig in på den låååååånga Gimorakan. Och lång är den men faktiskt kortare än jag kommer ihåg från förra året. Glasstopp i Gimo och vidare mot knuten.
Det stämmer. På lördag kommer det däremot bjudas på en ordentlig Gimo-raka-portion när Barkarbys 30-milare går av stapeln.