Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
----------------------------------------------------jofahjalm sa:Jag är superfängslad av denna setup och denna teknik utvecklad över 26 år. Om det är intressant så tar jag gärna en runda i Hellas med dig Stervelo och visar det vi brukar cykla. Jag är ju inte speciellt snabb utan brukar hålla mig i ESS-bottenskickt, men skulle gärna vilja göra ett försök på att hänga av dig på ett utförssegment.
Jag tänker mig att det kan bli ett skojfriskt event där vi släpar med mudmicke. Eventet borde heta Hell-Ass Freakout 2018.
jofahjalm sa:Det kommer inte toktrampas något på plattmark.
Gött. Jag inleder förhandlingarna med hustrun nu på en gång. Ska det drickas öl måste jag dessutom övertala henne att skjutsa mig... det kan bli knepigt.jofahjalm sa:1500-1730 är väl en utgångspunkt? Jag har inga förpliktelser att hålla mig till. De första två förutsättningarna låter bra och vi kan försöka jobba bort "okej grundkondition" på afterbajken.
Jay Jay sa:Jag anser mig haft större framgång med hustrun. Jag kommer loss och får cykla i a f. Huruvida jag kan deltaga i ölandet är ännu ovisst (och i allra högsta grad tveksamt m a a barnfri helg). Men cykla är ju roligt.
jofahjalm sa:Öl blir troligen på Blå Porten(heter det så?) eller Nya Carnegie. Inga jävla konstigheter!
unsuspected sa:Eh? Blå dörren finns även i Slussen.