Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är personligen inte väldigt väderkänslig så givetvis. Men risken finns väl att det bara blir du och jag i så fall när snöslaskregnet kommer :DPer-Erik sa:Kul! Får man vara med? Jag tänkte på vädret som kommer bli.
Kul! Hur var stigarna på den sträckan?#1725 sa:Coolt, jag cyklade Hedby - Forsbodarna i somras när jag var i de trakterna.
Fredrik
Japp än finns det plats! Du är med på listan :)Rockingman sa:Låter grymt kul, jag vill gärna vara med om det finns plats.
Jag skriver upp dig!jlehtinen sa:Jag vill gärna vara med i rejset!
Jag tänkte att vi får köra ett dokument och göra som på happybbq, med en (du ?)som åker ner lite före för att ta emot målgångarna. Tror det fungerar bäst så...mikipedia_ sa:Hur kommer tidtagningen ske? Blir det klocka och googledokument som hos mig lr har du hittat på någe annat bra?
tobgren sa:Jag tänkte att vi får köra ett dokument och göra som på happybbq, med en (du ?)som åker ner lite före för att ta emot målgångarna. Tror det fungerar bäst så...mikipedia_ sa:Hur kommer tidtagningen ske? Blir det klocka och googledokument som hos mig lr har du hittat på någe annat bra?
UrTomas sa:Tjohoo! Jag fick den sista platsen :)
mikipedia_ sa:UrTomas sa:Tjohoo! Jag fick den sista platsen :)
Tadaaa?
Åker du traktor då oxå??
Jag återkommer när rätt gaffel sitter på?Mathias B sa:Jag passar på att hetsa lite och Mikipedia_ kommer få det väldigt hett om öronen. ?
Jag kommer köra på min smisknya Trek Remedy som gjorde tävlingsdebut i Falun igår.
Det finns inga dödsdrop eller så. Men det är stenfest på vissa sträckor, så med tanke på längden och det totala antalet höjdmetrar som ska köras så kommer armarna antagligen bli ganska slitna på de flesta, iaf mina tändsticksarmar blir det :) Svärd kan jag kanske lägga ut vid stigkanterna ifall det inte räcker med sten ;)Henrik83 sa:Trek Slash!
Om man skulle ESS-, Järvsö-, eller Åre-klassa sträckorna, hur skulle du säga att dom är? Dolda gap med ormar? Eld? Svärd?
Tyvärr är du det :( Ska jag sätta upp dig på en reservplats om någon skulle backa ur?Tomaswikman sa:Det där skulle vara grymt kul att vara med på. Men tyvärr är jag väl försent ute!?
Ser ut att bli ett starkt startfält
tobgren sa:Tyvärr är du det :( Ska jag sätta upp dig på en reservplats om någon skulle backa ur?Tomaswikman sa:Det där skulle vara grymt kul att vara med på. Men tyvärr är jag väl försent ute!?
Ser ut att bli ett starkt startfält
Vad bra, det blir nog lite lättare med tidtagningen om jag känner igen några cyklar redan innan. Verkar vara några riktigt feta hojar!jofahjalm sa:Jag kommer med hänglåset från Halifax:
Foto från Jlehtinen
Är det tillräckligt få ormgap för att man ska vilja rejsa i öppen hjälm?