[Kalender] Leksands fäbod-enduro

Är det önskvärt med publik och ev. lite fotografering?

(Jag mötte Lassie: min farbror ägde en liten liten andel i en fastighet i Ljusbodarna en gång i tiden)

Kupa sa:
Är det önskvärt med publik och ev. lite fotografering?

(Jag mötte Lassie: min farbror ägde en liten liten andel i en fastighet i Ljusbodarna en gång i tiden)
Vi har en som ska fotografera åt oss, men med två slipper man ju kompromissa på de sträckor det finns flera bra ställen att ta bilder! Så utom tävlan är det helt ok :)

Jag har varken lämplig cykel eller flås för såna här övningar, därav har jag inte ens övervägt att anmäla mig innan det blev fullt, men vore skoj att titta och fota lite.

Kupa sa:
Jag har varken lämplig cykel eller flås för såna här övningar, därav har jag inte ens övervägt att anmäla mig innan det blev fullt, men vore skoj att titta och fota lite.
Jag kan ta med en karta med sträckorna på, ifall du vill genskjuta lite ibland!

IMG_20170924_113713_567.jpg
Gubben vaknar sent. Men här kommer min babyblå som jag ska försöka ta mig ner på.
Kommer nog vara mer se och lära i det här gänget.

Senast ändrad:
Var ute och dumpade av lite ved vid lunchplatsen idag. Promenerade sedan sista biten av sträcka 3. Magiskt fin sträcka, bara flow!
20170929_152608.jpg
20170929_152649.jpg

Ryggskydd & FF eller vätskerygga & stigkruka? Korv eller svett-varm Snickers? Knäcker Jofa första bärsen innan SS5? Det är ju trots allt lördagsrally..

Har tobgren kört nå ESS & kan ge en liten jämförelse/referens på hur sträckorna är?

Henrik83 sa:
Ryggskydd & FF eller vätskerygga & stigkruka? Korv eller svett-varm Snickers? Knäcker Jofa första bärsen innan SS5? Det är ju trots allt lördagsrally..

Har tobgren kört nå ESS & kan ge en liten jämförelse/referens på hur sträckorna är?
Jag skulle säga FF med Ryggskydd och vätskerygga ? Jag körde Vallåsen I våras iaf, skulle sammanfatta med att det här är längre sträckor och på några sträckor en aning mer stök. Men ungefär samma svårighetsgrad!

Senast ändrad:
Låter kanon. Finns en genväg norr om Kupolen mot Leksand. Om du svänger av höger mot Skräddarbacken /Matsknuts gårdarna innan du kommer till industrområdet. Så bor jag på Matsknuts v 186. En avstickare på 43 sek från genomfarten. När räknar du med att passera Borlänge? Slå en pling när du närmar dig 070-3118845.

Nollan70 sa:
Låter kanon. Finns en genväg norr om Kupolen mot Leksand. Om du svänger av höger mot Skräddarbacken /Matsknuts gårdarna innan du kommer till industrområdet. Så bor jag på Matsknuts v 186. En avstickare på 43 sek från genomfarten. När räknar du med att passera Borlänge? Slå en pling när du närmar dig 070-3118845.

Jag hoppas vara i Borlänge vid 08:45 men jag slår en signal när jag närmar mig

Vi är två mil bort, men gpsen säger 30 min. Rallyföraren här kommer nog fixa biffen, men i värsta fall kan vi bli några minuter sena. Förlåt :(

Jag har haft så roligt idag att jag bara tagit en bild! Tack allihopa! Den här dagen kommer inte glömmas i första taget ?
Stort grattis till dagens segrare springpojken! Fullständiga resultat kommer senare under kvällen.
20170930_114751.jpg

Hoppas få till nå bilder ikväll.! Drog på middag först bara, men snart plockar jag fram whiskeyn och försöker få till någon cloud mapp att dela till er //motorcyklistern ?

Va mysigt ni ser ut att ha haft!
Själv har jag avverkat 3 mil stadscykling i Paris, mao mest smogg o dekadens... ❤️?
Men nästa år hoppas jag kunna hänga med ?

Tillbaka
Topp