Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vi har en som ska fotografera åt oss, men med två slipper man ju kompromissa på de sträckor det finns flera bra ställen att ta bilder! Så utom tävlan är det helt ok :)Kupa sa:Är det önskvärt med publik och ev. lite fotografering?
(Jag mötte Lassie: min farbror ägde en liten liten andel i en fastighet i Ljusbodarna en gång i tiden)
tobgren sa:Vill ni grilla så kan jag ta med lite ved och lägga ut där!
Nej men jag har lite björkved i förrådet hemma så det går ju ordna :)mikipedia_ sa:tobgren sa:Vill ni grilla så kan jag ta med lite ved och lägga ut där!
Grilla är ju najs
Jag måste blandat ihop för jag trode det stog grilla i första inlägget men det gör det ju inte
Jag kan ta med en karta med sträckorna på, ifall du vill genskjuta lite ibland!Kupa sa:Jag har varken lämplig cykel eller flås för såna här övningar, därav har jag inte ens övervägt att anmäla mig innan det blev fullt, men vore skoj att titta och fota lite.
tobgren sa:Nej men jag har lite björkved i förrådet hemma så det går ju ordna :)mikipedia_ sa:tobgren sa:Vill ni grilla så kan jag ta med lite ved och lägga ut där!
Grilla är ju najs
Jag måste blandat ihop för jag trode det stog grilla i första inlägget men det gör det ju inte
Mattias som är från Borlänge kommer tyvärr inte...Nollan70 sa:Någon mer från Borlänge? Kanske samåka mot skogarna.
Det går nog alldeles utmärkt med den, du får köra lite mer med känsla än oss andra ner bara ?Nollan70 sa:Gubben vaknar sent. Men här kommer min babyblå som jag ska försöka ta mig ner på.
Kommer nog vara mer se och lära i det här gänget.
Jag åker upp från Örebro och sladdar igenom Borlänge på vägen, om du vill kan vi mötas upp nånstans, gärna i närheten av kupolen.Nollan70 sa:Någon mer från Borlänge? Kanske samåka mot skogarna.
Jag skulle säga FF med Ryggskydd och vätskerygga ? Jag körde Vallåsen I våras iaf, skulle sammanfatta med att det här är längre sträckor och på några sträckor en aning mer stök. Men ungefär samma svårighetsgrad!Henrik83 sa:Ryggskydd & FF eller vätskerygga & stigkruka? Korv eller svett-varm Snickers? Knäcker Jofa första bärsen innan SS5? Det är ju trots allt lördagsrally..
Har tobgren kört nå ESS & kan ge en liten jämförelse/referens på hur sträckorna är?
tobgren sa:Så foxen får stanna hemma Mikipedia_?
Nollan70 sa:Låter kanon. Finns en genväg norr om Kupolen mot Leksand. Om du svänger av höger mot Skräddarbacken /Matsknuts gårdarna innan du kommer till industrområdet. Så bor jag på Matsknuts v 186. En avstickare på 43 sek från genomfarten. När räknar du med att passera Borlänge? Slå en pling när du närmar dig 070-3118845.
seb_be sa:Hoppas få till nå bilder ikväll.! Drog på middag först bara, men snart plockar jag fram whiskeyn och försöker få till någon cloud mapp att dela till er //motorcyklistern ?