Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Om det inte vore så nedrans långt att simma över Atlanthelvetet skulle jag utan tveka komma. Hoppas att ni får lika bra väder som vi hade förra året. Lika sköj lär i alla gånger få. Kör som satan!!!
Okej, jag hoppas alla har drömt om dagens tävling och visualiserat sig vevandes uppför sophögen som aldrig förr och höja armarna i segergest när de kommer upp på toppen och blickar ut över Västerbottens finest capital!
Jag frågar även här, vilka sponsorer är det som är fixade? Kommer Mavic? Tyckte Ash twittrade om den här tävlingen, han la upp något suddigt foto av alla anmälda och skrev något smart.. Samt att han har rekat alla leder på Sophögen för att just det här året kunna presentera något alldeles extra och radikalt!
Jag lyckades glömma bort andra åtaganden så jag har tyvärr inte möjlighet att komma förbi ikväll. Det verkar bli riktigt kalasväder ikväll. Ni får köra hårt så väntar jag på en fin rapport senare. :)
Ash var tyvärr så upptagen med att posta suddiga bilder med hashtag #overmountain, #cannondale #mavic + ANNAT så han har inte haft tid att styra priser. Så det blir tyvärr total avsaknad av banderoller, sura mavic-mekaniker, redbull-kepor och annat tingeltangel. Men det blir nog trevligt ändå tror jag.
Jag har ju nyss flyttat och hittat två lysande priser i en sån liten kartong som följt med i varje flytt de senaste femton åren utan att man ens öppnat den. Så vi har ett vinnarpris och ett tröstpris =)
skulle varit kul men jag måste nog ge lite kärlek till hojen innan det är dags för ordentlig cykling. Kanske tittar förbi sophögen för att bygga upp cykelpeppen som så smått börjat infinna sig
Vad blev resultatet? Kom det några multisportare i år? Blev det efterfest i leran runt Grössjön? Min utarmade cykelsjäl tarvar förnöjelse via indirekt cykling, i.e., er. So prreaz, tell me the full story!
Tackar för en mycket trevlig tillställning! Känns verkligen som att det var startskottet för denna säsong, peppen är på hög nivå! Fick med mig några bilder: