[Kalender] Quing of the Sophög

Kul! Kolla kartan, satellitbilden är rätt bra. Vi ses på markeringen, som om jag lyckats är uppe på toppen av sophögen.

Äsch, jag kom på att jag har andra åtaganden på tisdagkväll, så jag är osäker på om jag hinner.

Senast ändrad:
Om det inte vore så nedrans långt att simma över Atlanthelvetet skulle jag utan tveka komma. Hoppas att ni får lika bra väder som vi hade förra året. Lika sköj lär i alla gånger få. Kör som satan!!!

Okej, jag hoppas alla har drömt om dagens tävling och visualiserat sig vevandes uppför sophögen som aldrig förr och höja armarna i segergest när de kommer upp på toppen och blickar ut över Västerbottens finest capital!

Jag frågar även här, vilka sponsorer är det som är fixade? Kommer Mavic? Tyckte Ash twittrade om den här tävlingen, han la upp något suddigt foto av alla anmälda och skrev något smart.. Samt att han har rekat alla leder på Sophögen för att just det här året kunna presentera något alldeles extra och radikalt!

För er ovetande, http://www.trans-provence.com/
samt twitterkonto, https://twitter.com/transprovence

Vi ses ikväll!

Senast ändrad:
Jag lyckades glömma bort andra åtaganden så jag har tyvärr inte möjlighet att komma förbi ikväll. Det verkar bli riktigt kalasväder ikväll. Ni får köra hårt så väntar jag på en fin rapport senare. :)

Ash var tyvärr så upptagen med att posta suddiga bilder med hashtag #overmountain, #cannondale #mavic + ANNAT så han har inte haft tid att styra priser. Så det blir tyvärr total avsaknad av banderoller, sura mavic-mekaniker, redbull-kepor och annat tingeltangel. Men det blir nog trevligt ändå tror jag.

Jag har ju nyss flyttat och hittat två lysande priser i en sån liten kartong som följt med i varje flytt de senaste femton åren utan att man ens öppnat den. Så vi har ett vinnarpris och ett tröstpris =)

Sweet! Med tanke på hur värdo priser jag brukar bjuda på så kanske det inte är så dumt att någon annan tar den stafettpinnen

skulle varit kul men jag måste nog ge lite kärlek till hojen innan det är dags för ordentlig cykling. Kanske tittar förbi sophögen för att bygga upp cykelpeppen som så smått börjat infinna sig

Ja, bra kört! Det var kul att se folk, cyklar och cykling live, har ju följt Umeå-tråden ett tag. Tack för en bra tillställning!

Det var roligt det här. Ser redan fram emot nästa års rejs.

Tyvärr fick jag endast med mig en bild därifrån (dålig bild dessutom, skyller på total utmattning)
IMG_0424.JPG

Vad blev resultatet? Kom det några multisportare i år? Blev det efterfest i leran runt Grössjön? Min utarmade cykelsjäl tarvar förnöjelse via indirekt cykling, i.e., er. So prreaz, tell me the full story!

Tack alla för en grymt trevlig kväll, bra kört!

Resultaten, direkt från sekreteriatet:

DSC_0125.jpg

Kutzva var farligt snabb och knep förstaplatsen med god margina, grattis igen!

Tackar för en mycket trevlig tillställning! Känns verkligen som att det var startskottet för denna säsong, peppen är på hög nivå! Fick med mig några bilder:

DSC_0307.jpg

DSC_0308.jpg

DSC_0309.jpg

DSC_0310.jpg

DSC_0311.jpg

DSC_0313.jpg

DSC_0315.jpg

DSC_0316.jpg

DSC_0317.jpg

DSC_0318.jpg

DSC_0319.jpg

DSC_0320.jpg

Damerna verkade alla ha bättre saker för sig av någon anledning :(

Andreas: Om det är ok snor jag gärna en bild och lägger in i "Dagens bild-tråden", så Sverige får se hur gött det var

Tillbaka
Topp