mkallstrom
Aktiv medlem
[Kalender] Randonée 400 km Barkarby 2025-04-30, Sandviken
Hade som sagt bristfällig träning, inga tidigare randolopp den här och förra säsongen och en bråkig axel så tyckte att det var en bra idé att försöka klamra mig kvar i klungan. Jag tyckte att det blev jobbigt. Första gången jag övervägde att släppa var någonstans runt Älvkarleby, men eftersom jag insåg att jag skulle få cykla hem själv i motvinden i så fall så tänkte jag att jag kör tills det brister på riktigt. Frös om fingrarna fram till Uppsala, men bytte sen till vinterhandskar och tyckte att det funkade bra sen, även om jag inte kunde få i mig någon annan energi än gels och sportdryck. Fantastiskt fin måne under hela natten, men inga bilder på den p g a högt tempo och tidigare nämnda klumphandskar.
Kaffe och varmkorv i Gävle där lokala klientelet undrade om bristen av hår på mitt huvud var p g a aero. Det är det inte, men orkade inte dra av mig benvärmarna för att visa mina rakade ben.
På sätt och vis lättare i motvinden hem eftersom det blev jobbigare för den som tog förningarna, men kan inte hålla räkningen på alla gånger jag tänkte att nu skiter jag i det här. Jag blev tvungen att ligga en bit över min tröskel i kortare uppförsbackar och vid den första längre stigningen innan Dalkarsmassivet släppte jag på riktigt, men då farten av någon anledning drogs ner gnetade jag mig tillbaka. Broöppning iKungsängen Stäket, misär för alla utom mig. Stämplade in tillsammans med dom andra på strax över 14 timmar. Skrapade ihop 2 timmar i z4 och uppåt, precis som en 40-milare ska vara.
Två bilder från där vi var stillastående:
Kaffe och varmkorv i Gävle där lokala klientelet undrade om bristen av hår på mitt huvud var p g a aero. Det är det inte, men orkade inte dra av mig benvärmarna för att visa mina rakade ben.
På sätt och vis lättare i motvinden hem eftersom det blev jobbigare för den som tog förningarna, men kan inte hålla räkningen på alla gånger jag tänkte att nu skiter jag i det här. Jag blev tvungen att ligga en bit över min tröskel i kortare uppförsbackar och vid den första längre stigningen innan Dalkarsmassivet släppte jag på riktigt, men då farten av någon anledning drogs ner gnetade jag mig tillbaka. Broöppning i
Två bilder från där vi var stillastående:
Senast ändrad: