Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, det är väl bara ett tecken på att det är dags för dig att ta dig ett rejält tag i kragen ?Oj. Jaha. Jamen snyggt cyklat iaf! (Känner inte igen en enda pers på bilderna, så går det när man är lat och oföretagsam)
Kan bara hålla med, väldigt fin runda!Sen vill jag bara säga att det var en väldigt fin bana också så att alla som inte körde vet det.
De feltryckta korten, jag tänker att om det blir som med frimärken så kommer de här bli värda miljoners i framtiden så håll hårt i dem!
Bra jobbat. Fast egentligen vet jag om det är listigt att cykla på ipren.Nu har även sista man slutstämplat, 19:45. Siktade på att vara klar två timmar tidigare men knäna gick sönder vid halvvägskontrollen. Tur att ipren fanns i väskan!
Snyggt trampat.Nu har även sista man slutstämplat, 19:45. Siktade på att vara klar två timmar tidigare men knäna gick sönder vid halvvägskontrollen. Tur att ipren fanns i väskan!
Äh du var ju grym o hur stark som helst.Åas...
Cykla 20mil när man knappt cyklat längre än 5 mil de senaste åren är inte heller jetteliztigt....
Det var bara för att vi tog det lugnt. Det känns som en bra taktik om man är usel form - ta det lugnt så håller man!Äh du var ju grym o hur stark som helst.
Alldeles för lätt. Men "frisör" då?Skyltar på loppisar skulle också kunna vara ett alternativ
Fin RR :)Det finns en sak jag ångrar med turen och det var att jag inte stannade, efter cirka 75km, vid den lilla Foodtrucken mitt i ingenstans som sålde tunnbrödsrullar med räkor, kräftor och eller lax. Var det någon som testade?
Delas inte Uppland in i Norduppland och Norra Norduppland?Håller med, fin RR!
Men inte skulle jag kalla det Norduppland, snarare sydvästra Uppland ?
Är inte norr och upp samma sak, egentligen? I så fall blir Norduppland en tautologi, och Norra Norduppland en dubbel tautologi.Delas inte Uppland in i Norduppland och Norra Norduppland?
Ger ju de som hävdar att Uppland ligger i Norrland vatten på sina kvarnar.Är inte norr och upp samma sak, egentligen? I så fall blir Norduppland en tautologi, och Norra Norduppland en dubbel tautologi.
Jo, men så är det svenska språket. Sen är frågan om man över huvud taget kan gå på vinden? Skulle vara nordanvinden då. Den norra nordanvinden.Meningarna "jag gick norr på vinden" och "jag gick upp på vinden" har för mig två olika betydelser.
Jo, det stämmer det är bara jag som lite slarvigt ser Uppsala län som norra Uppland :)Håller med, fin RR!
Men inte skulle jag kalla det Norduppland, snarare sydvästra Uppland ?