Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ni ser starka ut. Önskar fortsatt fin tur!Torö , torrt och fint på vägarna
Vad beställde de andra? ?Sorunda tre carbona och tre Cola!Visa bilaga 524606
Inte så långt kvar nu då!
Vi har tagit afterbike till en ny nivå!
Ja, vi skulle dock behöva ett ordentligt vattenhål mellan målgång och station. Någon local här med koll? Gärna med trappistöl så vi får en ordentlig återhämtning ?Vi har tagit afterbike till en ny nivå!
Meh - då är vi ju tillbaka på den gamla nivån! ?Ja, vi skulle dock behöva ett ordentligt vattenhål mellan målgång och station. Någon local här med koll? Gärna med trappistöl så vi får en ordentlig återhämtning ?
Är det kitzblitz som härmar Frida Karlsson eller vice versa?En fin och ganska jobbig dag! Cyklade till och från Södertälje så fick 60 bonuskilometer, blev en gedigen 20-milare.
Visa bilaga 524696Visa bilaga 524695Visa bilaga 524697Visa bilaga 524699Visa bilaga 524700Visa bilaga 524698
Om det inte vore så förbannat kul att cykla med dig skulle jag föreslå att du får förbud att cykla breveter ? Oj vad stark du är!Vilken kanonfin dag det blev. Trevliga vägar och ännu trevligare sällskap. Skönt att kunna cykla i november utan att ens smutsa ner cykeln. Jag körde för fort till pendeln och missade afterbiken. Måste lära mig att ta det lugnare helt enkelt.
De är duktiga på fler saker än att cykla! ?Tack alla för en pangrunda idag. Åsa och Henrik har verkligen lyckas rita in ALLA backar på hela Södertörn i den här rundan?
Härligt! Ni är coolast i randokretsen! Hoppas att ni har haft det lika bra som det verkar!
Vafan vi skrek ju!Vilken kanonfin dag det blev. Trevliga vägar och ännu trevligare sällskap. Skönt att kunna cykla i november utan att ens smutsa ner cykeln. Jag körde för fort till pendeln och missade afterbiken. Måste lära mig att ta det lugnare helt enkelt.
Tack för rapporten! Det är hjälpsamt för en som själv funderar på att börja köra att få nybörjarnas perspektiv och inte bara de erfarna rävarnas.Efter en dunderfrukost börjar jag nu återhämta mig. ?
Tack för i går, nu har jag som rookie provat på två st 20 milare med Randonneur Stockholm och tycker det är toppen. Jämför man tex med långrundor när man cyklar runt 15 mil solo är ju det här helt överlägset bättre och roligare.
Roligt att vi var 7 cyklister i mål tillsammans i går jämfört med 4 i Uppsala.
Bra organiserat, mycket bra rutter, erfarna, schyssta och starka medcyklister, finns absolut inget att gnälla över, tvärtom.
Det är lite att hålla ordning på men man lär sig, cykeln ska vara ok, helst skärmar om det blir risigt väder, väst är obligatoriskt (åtminstone i mörker), gäller att klä sig ok för årstiden och sedan det här med stämplingarna utmed banan. För att kompensera mot mitt mindre lyckade val av framlampa i Uppsala hade jag denna gången dubbla framlampor, kändes klart bättre i mörkret.
Har ännu inte provat cykla med min skärmutrustade betydligt tyngre racer (en aluminium Trek Domane) som jag även pendlar med men då kommer jag få jobba hårdare. Återstår att se om man klarar hänga på toppklungan även med den.
Om det inte vore så förbannat kul att cykla med dig skulle jag föreslå att du får förbud att cykla breveter ? Oj vad stark du är!
Ja, det var en underbar cykeldag.
Du vill inte ens veta snittpulsen @MarcusS ? hade på rundan. (jag har tjuvkikat i Strava)
Marcus var kul att ha med i klungan.
Ingen jäkla söndagscykling där inte, bravo!
Kan väl så klart inte bli söndagscykling på en lördag!Ingen jäkla söndagscykling där inte, bravo!
Det kan alltid bli söndagscykling!Kan väl så klart inte bli söndagscykling på en lördag!
Haha, den gick inte ens ner på rasterna utom Torö, och de var hyfsatt långa ? Du njöt tydligen av Fituna och Kagghamra backarna!
Stressfika kostar på. Backarna var det inget fel på. Möjligen tempot. Skönast blev i förning. Då kunde jag styra tempot på pumpen. Tror helt ärligt att min puls påverkades av att jag fick hosta klart en liten förkylning på natten innan.Haha, den gick inte ens ner på rasterna utom Torö, och de var hyfsatt långa ? Du njöt tydligen av Fituna och Kagghamra backarna!
Stressfika kostar på. Backarna var det inget fel på. Möjligen tempot. Skönast blev i förning. Då kunde jag styra tempot på pumpen. Tror helt ärligt att min puls påverkades av att jag fick hosta klart en liten förkylning på natten innan.