Fjärdebrunn
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 400 km - Barkarby 2023-04-29
Kollade Yahoo-vädret för Uppsala. Stängde appen illa kvickt…
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ta den på hemsidanVilken gpx-fil gäller - den på hemsidan eller den som mailades ut i veckan..?
va missade du starten?Minns monsunen i Gävle 2018. Toni bajsade på ett hygge, sedan brakade det lös. Mitt prassel blev timglas i mörkret. Det blev lite styvt att gå ifatt klungan i ösregnet.
Ska inte det här loppet starta fredag 23:00?
Asså bara för att du har klivit in i styrelsen i Sthlm Rando kan du inte hitta på vilka hyss som helst ?nästan så man ska starta söndag morgon istället
nästan så man ska starta söndag morgon istället
Fast nu tänker ni konstigt.Nu tänker du utanför boxen! @NotReallyGunde, vad är maxtiden till Uppsala?
men man kan ju sova över i Uppsala några timmarFast nu tänker ni konstigt.
Uppsala 23:00-01:32
Gävle 02:12-08:48
Så ni måste stämpla i Uppsala innan kl 01:32 i natt
Eller fråga @kontrapunkt om du får vika dig dubbel över hans liggcykelTack! Såg bara att det var ganska generös maxtid, men misstänkte att man var tvungen att ta sig till Uppsala hyfsat snabbt. Är väl lika bra att ta sig igenom eländet så fort som möjligt.
du kanju cykla med oss andra lite mer dödliga långsamma :)För något år sedan körde jag den här rundan i armvärmare och väst.
Det skulle inte regna enligt prognos, men fifan va blöt och kall jag var. Då var det ändå plusgrader..
Är inte särskilt sugen att köra solo i regn och motvind med minusgrader.
Om inte vädergudarna gör något mirakulöst så får jag önska er andra lycka till
För något år sedan körde jag den här rundan i armvärmare och väst.
Det skulle inte regna enligt prognos, men fifan va blöt och kall jag var. Då var det ändå plusgrader..
Är inte särskilt sugen att köra solo i regn och motvind med minusgrader.
Om inte vädergudarna gör något mirakulöst så får jag önska er andra lycka till
Det är inte bara regnjackor som kommer att få bekänna färg….. Mind over body ?Nya regnjackan lär få bekänna färg i natt.
Låter varmt. 8-10 timmar utan regn.Kommer köra i vinterkläderna. Blir spd pedaler och vinterjackan
Men nu skiner ingen sol i Hässelby, va?Efter dödsregnet så skiner solen i västraste Hässelby