Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kämpa!Stendött i Gysinge, men har regnat i en timme nu iaf. Inte så mycket medvind heller.
Visa bilaga 622846
Var i Uppsala efter 7 mil och inte på väg hem. Då var vi 4 st med 1 en bit framför och kom 2 st när jag testade om det skulle gå att köra vidare och sedan en grupp på 5.Bra kämpat!
Hur såg det ut bakom dig, hur många cyklister kvar?
Tinder-selfie juVisa bilaga 622897
Utstämplad 1145 tack för idag. Ska cykla hem till uppsala, men först randoblicken och ett paket colanappar. Var dåliga förutsättningar för att cykla snabbt idag, mest kant och motvind och bortdomnade fötter, så bara nöjd över att gnetat i mål. Blev nog 45 min stopptid till slut.
Bra jobbat. En tuff natt.Visa bilaga 622897
Utstämplad 1145 tack för idag. Ska cykla hem till uppsala, men först randoblicken och ett paket colanappar. Var dåliga förutsättningar för att cykla snabbt idag, mest kant och motvind och bortdomnade fötter, så bara nöjd över att gnetat i mål. Blev nog 45 min stopptid till slut.
Tinder-selfie ju
Hur mycket käkade du totalt?
Riktigt bra jobbat. Ledsen att mitt strul sinkade men stark åkning, bra hjälp och trevligt sällskap, så länge det roliga blev.Då kom man in 14.20.
Redigt bra utmaning med 350km solo. Nu ska pizza hämtas!
Ja! Det var där det hände. Där vände vinden och livsandarna kom åter!3+3 Pers i Gysinge. Värsta röjet
Visa bilaga 622863
16:42 gänget
Visa bilaga 622983
Bästa gänget! Tack för trevligt sällskap och bra cykling!16:42 gänget
Visa bilaga 622983
Det var när vi kunde sitta på LB, hotellobbyn är inte riktigt lika bra i det avseendet.Ska, brukar, inte det det här loppet starta 23:00. Nu blev det en lång natt.
Det var Marie vi mötte, hon hade tagit lite fel rutt men tog sig till Sandviken, sedan tillbaka till Österfärnebo där hon blev upphämtad.Inget kort på hotellet i dag, jag har mailat Marie, hoppas allt är ok.
Förstod inte att det var hennes första brevet, trodde hon var i sällskap av någon annan i sällskapet.
Hur gick det för Aleksei från finland, jo jag passerade honom ngn gång mellan Uppsala och Gävle men kom i mål.
Och Svante kom in i god tid, starkt kört!
hmmm, kan man göra det i Garmin 1000 frågar jag innan jag googlarI min Wahoo Element App är det bara ett länktryck högst upp så har man vänt på rundan. Väldigt lätt att det blir fel.
Jag fick lita på Dawid upp när jag i punkakaoset valde fel runda som den gubbe jag är kan jag inte läsa det finstilta i farten. Vid ett felkörningsstopp efter någon mil kunde D läsa åt mig så rätt rutt matades.
Det är mycket som kan gå fel.
Tack för rapport! Bra kämpat till Sandviken ändå. Hoppas hon inte blev avskräckt och att vi ser henne igen!Det var Marie vi mötte, hon hade tagit lite fel rutt men tog sig till Sandviken, sedan tillbaka till Österfärnebo där hon blev upphämtad.
Men allt gick bra, krafterna tog slut och vi ser henne förhoppningsvis snart igen :)
Citat: Cyklar gärna fler lopp framöver! slut citatTack för rapport! Bra kämpat till Sandviken ändå. Hoppas hon inte blev avskräckt och att vi ser henne igen!
Hon körde baklänges, kom till Sandviken och vände tillbaka till Östervåla och bröt.Någon som vet hur det gick för Marie..?
Jag tror nämligen vi MÖTTE henne i skogarna innan Gysinge. Det var hennes första brevet, trist om hon kört banan åt fel håll..!
Ja, att för det första att få av ett racerdäck från en modern fälg kan kräva lite jobb med stela fingrar. Till det leta rätt på det som behövs. Uppepå det undersöka och ta reda på fanstyget som gjorde hålet. Kolla bara på mig vid invägningen, få ut glassplitter kan vara nog bökigt. Även böka på däcket igen, helst utan däckjärn. Tillslut, om det krävs handpunpa upp tryck i däcket när patroner inte finns till buds.Ser att vårt slangbyte i Furuvik tog 24 min, inte konstigt att man började känna sig frusen! Det är för risigt, får träna på det.
Både jag och Staffan körde rakt över en en grop/vägskada (men jag klarade mig från punka) och eftersom vi var rätt säkra på att det var en genomslagspunka så vi brydde oss aldrig om att leta efter något i däcket. Däremot lyckades vi med klassikern att skruva ur ventilkäglan med pumpen en gång ?.Ja, att för det första att få av ett racerdäck från en modern fälg kan kräva lite jobb med stela fingrar. Till det leta rätt på det som behövs. Uppepå det undersöka och ta reda på fanstyget som gjorde hålet. Kolla bara på mig vid invägningen, få ut glassplitter kan vara nog bökigt. Även böka på däcket igen, helst utan däckjärn. Tillslut, om det krävs handpunpa upp tryck i däcket när patroner inte finns till buds.
På Södertälje 300 förra våren var det tre man som nästan ollade insidan på mitt däck i jakt på den lilla stenflisa som satt där.
24 min kan ibland anses snabbt.
Jag håller på och samlar ihop till en varukorg slangslöst. Åtminstonne fyra randolopp har förfelats eller sinkats pga punkastrul. Nu vill jag ha annat strul.
Ja det gick banne mig inte fort, men med frusna tassar är det en utmaning.Ser att vårt slangbyte i Furuvik tog 24 min, inte konstigt att man började känna sig frusen! Det är för risigt, får träna på det.
En härlig blandning av vad som står på hyllan. Just nu StansBTW, vad kör randorävar för däckvätska?