Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 600 Barkarby 2024-06-01 Rättvik ToR
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast att lägga till en 60 milare på den sträckan är väl närmast omärkligt. Det grejar du!Synd att denna kolliderar med nästa 60 milare från BarkarbyVisa bilaga 701075
Kan ju inte cykla två rundor samtidigt. ja om inte du tar den där lite längre fast med mitt stämpelkortFast att lägga till en 60 milare på den sträckan är väl närmast omärkligt. Det grejar du!
Fast man får ju avvika från rutten på ett brevet bara man återvänder igen.Kan ju inte cykla två rundor samtidigt. ja om inte du tar den där lite längre fast med mitt stämpelkort
Ser stökigt ut, hur tänker du?Mentalt inställd på att cykla denna. Får se vad läkaren säger om det hela.
Lite småjusteringar gjorda sedan tidigare på banan, främst innan Hedemora på utvägen men även på tillbakavägen mot Hedemora.
Slipper stora vägen en bit och får njuta av lite små bebyggelser. sedan rakt ner till Lappens.Ser stökigt ut, hur tänker du?
ja det har du fan rätt i. och en av de bitarna innan Hedemora med. meh!Är delvis en ganska liten grusväg på övre bilden.
Håller med både dig och @Mange. Omväxling förnöjer, men alltför mkt kringel-krokar är inte så kul. Det är trots långcykling snarare än superdetaljerad navigering som är grejen med rando i mina ögon.Jo jag förstår vad du menar, framförallt för er som är snabba. Men kul med variation. Ska städa lite lite lite i rutten. Hedemoras infart från start är lite störig.
Jo de är rimliga.Släng gärna ett öga innan jag laddar upp
de här två avstickarna från 69:an känns ändå rimliga
Du kan ju vila i Skedvi denna gångJo de är rimliga.
Men om jag är i samma sick i år som jag var i fjol när jag kommer dit så kommer jag följa de vita strecken i vägkanten tills jag kommer till Hedemora ?
Är gravkapellet öppet ?Du kan ju vila i Skedvi denna gång
För din skull har jag skickat iväg en fråga. de har inte telefontid på fredagar.Är gravkapellet öppet ?
vilken har du köpt? provat både alufilt och alubag. mkt missnöjdJag tjackade en foliesäck som visst andas. Utifall jag behöver slagga eller gråta en skvätt. Ska bli spännande att se om den gör det. Den verkar stendöd.
ses i morgon!
Om det inte är för tidigt, så finns det en fint placerad slogbod i höjd med Kullsbjörken.Spännande. 20 anmälda, ingen som hört av sig, vädret ser hyfsat bra ut, benen känns sådär.
Alltså bäddat för en toppen runda.
Siktar på att sova i Rättvik, har inte tränat nog för att fortsätta till Falun, eller trampa på genom hela loppet.
Att sova i Sörskog kunde funkat men jag har inte saker för att göra det komfortabelt. en minimal luftmadrass och bra bivibag ligger i önskelistan. foliefilten vägrar jag. svettas som i en finsk bastu.
Inget pjåkigt boende direkt, den utsikten kan man leva med.Om det inte är för tidigt, så finns det en fint placerad slogbod i höjd med Kullsbjörken.
vilken har du köpt? provat både alufilt och alubag. mkt missnöjd
Tipset får ligga kvar om någon annan cyklist känner sig trött vid den där biten av banan.Inget pjåkigt boende direkt, den utsikten kan man leva med.
blir dock lite mer lyxiöst boende, Stiftsgården 520 kr inkl frulle i påse.
Det var så illa.Har dragits med streptokocker ett par dagar, känns lite riskabelt att starta,
Hade jag cyklat (på riktigt) är jag övertygad om att jag hade lyckats träffa varenda skur.
Nu när internetcykling är det som ev. kan vara aktuellt lär skurarna hålla sig borta från vägsträckan. Möjligen med undantag för biten mellan Rättvik och Leksand om någon olycklig stackare lyckas möta @ooms på den delen.