Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jeppHär jag förstått det rätt att det krav på reflexväst vid mörker?
Sist jag körde så var det precis som du skriver inget öppet öht mellan Falun o Bålsta. Det gäller verkligen att proviantera Mao. Hur fort måste man köra för att hinna donken i Hedemora?Ser stramt ut med utbudet av mosbricka på hemvägen efter Falun. Och donken i Hedemora stänger 01:00, så missar man repet där är det väl bäddat för bonk ända till Shell/Bålsta? Eller?
Ni får väl vara lite snabbare än så.Ser stramt ut med utbudet av mosbricka på hemvägen efter Falun. Och donken i Hedemora stänger 01:00, så missar man repet där är det väl bäddat för bonk ända till Shell/Bålsta? Eller?
Start 1 timme tidigare än sist, Donken stänger 01 425km. snittar du 25km/h totalsnitt har du 1 timme till godoSist jag körde så var det precis som du skriver inget öppet öht mellan Falun o Bålsta. Det gäller verkligen att proviantera Mao. Hur fort måste man köra för att hinna donken i Hedemora?
Låter bra,Start 1 timme tidigare än sist, Donken stänger 01 425km. snittar du 25km/h totalsnitt har du 1 timme till godo
Låter lovande! Sist jag körade var det en timme senare start och donken stängde kl 24 samt misärväder deluxe så vi fick klara oss länge utan möjlighet till påfyllning. Nu borde det finnas bättre chanser till en nattburgare!Start 1 timme tidigare än sist, Donken stänger 01 425km. snittar du 25km/h totalsnitt har du 1 timme till godo
Är ni säkra på att ni följer spåret på Barkarbys 60-milare? :D
Finkrog med uteservering, jo man tackar.
Längst ute njuter mest!
Shit va retro att köra med slangar ?
Småpysande TL är så?Shit va retro att köra med slangar ?
Det är ju en feature, inte en bug.Småpysande TL är så?
Troca redan vid andra stämplingen - lyxrando!
2 liter raketbränsle på bordet.Eskilstuna. Vi blev förvirrade när OKQ8 var stängt. Efter en stund med planlöst letande hamna vi på en grill.Visa bilaga 703170
Redan i "Lappland"!I Hedemora.
Då får man snart börja spana efter cyklister.DjuraVisa bilaga 703197
Solo sen Hedemora. Men glad ändå. Fin dag så här långt.