Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om det ändå bara vore så. Tyvärr en del plast som lossnat också. Men jag kör! Vad kan gå fel, liksom?Äh, en liten 40-milare ska de nog klara. Kan dock vara bra att plocka bort i alla fall ett par kg jord och gräs så det går lite lättare.
Rätt inställning! Jag menar, vad är sannolikheten att båda skorna skulle haverera på samma tur? Måste ju vara nära nog noll.Om det ändå bara vore så. Tyvärr en del plast som lossnat också. Men jag kör! Vad kan gå fel, liksom?
Visa bilaga 704138
När jag plockade fram skorna kom jag på att jag hade en del problem att klicka i under andra halvan av PBP. Kanske bäst att byta klossar inför lördagens lilla utflykt.
Vill minnas att det är en sån, ja.Cyklar liggisten på en Cruzbike?
Motexempel till att allt var bättre förr! Misären tilltar!Lite observationer: gruset var grusigare och vinden blåsigare jämfört med förra året ...
Vet inte om jag hänger med nu. Mer misär = bättre? Bättre för vem, internetcyklisten? Kan hända att jag är av annan åsikt, framförallt när misären drabbar mig.Motexempel till att allt var bättre förr! Misären tilltar!
Hm, är inte rando franska för misär? Randocykling = misärcykling trodde jag. Då måste ju mer misär vara bättre.Vet inte om jag hänger med nu. Mer misär = bättre? Bättre för vem, internetcyklisten? Kan hända att jag är av annan åsikt, framförallt när misären drabbar mig.
Kan inte franska, så jag får lita på att det du skriver är sant. Detta ändrar ju allt.Hm, är inte rando franska för misär? Randocykling = misärcykling trodde jag. Då måste ju mer misär vara bättre.