[Kalender] SBR25 - Return of the DÖDS!!! - Nu med RESULTAT!!!

tomcaten sa:
Lindestaf sa:
Någon som är sugen på att ses i Glasberga imorgon runt 18-tiden för att tjuvträna lite? :D

Tidstillägg på de
Jag är flexibel, när tänker du dig? Kan du spåren?

qma sa:
Lindestaf sa:
Någon som är sugen på att ses i Glasberga imorgon runt 18-tiden för att tjuvträna lite? :D

Har du cykel igen nu eller? :)

Edit: jo såg det på fejan nu. Grattis!
Nu har jag cykel igen :D Tack, jävla materialsport måste jag säga blev ju lätt 2 ggr så snabb nu ;)

Pressmeddelande:

Jag måste tyvärr avvika från denna tillställning då jag åkt på en "riktigmansförkylningfrånhelvetetmedhalsont".
Hoppas någon annan blir glad över att jag lämnar WO & tar min plats så det är fullt startfält på lördag!

Hej allesammans!
På tävlingsledningens önskan så vill jag vidarebefodra följande:

Så här med mindre än dygnet kvar till samling vill vi passa på med lite sista tips inför morgondagen.

Nr. 1 - Det kommer att finnas en 30-liters dunk att fylla på vatten ifrån (förutom öl o bubbelvatten till korvgrillningen). Men ta ändå gärna med er så mycket vatten ni själva orkar bära, det kan bli varmt i skogen där inte den fläktande vinden orkar fram...

Nr. 2 - Det är som sagt fem utmanade o nervkittlande sträckor ni har framför er, har ni åskådare i släptåg bifogar vi här en karta med dom bästa "foto-spots'n" ?

SBR25-versiktskartainklfotoplatser.png

Nr. 3 - Även om den kyliga våren inte hunnit marinera mygglarverna ordentligt ännu så ligger samlingsplats och grill vid en bäck, precis en sån plats som mygg trivs på...
Därför kan ett myggmedel vara bra att ha i fickan...

Nr. 4 - Efter att ha sonderat gatorna i området lite mera så bifogar vi även en uppdaterad karta på vart ni helst kan parkera era bilar. Respektera fartbegränsningarna samt att INTE BLOCKERA BOMMEN.

SBR25-Parkeringsplatser.png

Så, det var alles för idag, väl mött imorgon. Sov sött ;)

// Tävlingsledningen

Ja detta var ju sketa kul, synd att jag var tvungen att dra direkt efter korv och öl men hade familje uppdrag.

Tack för ett grymt bra event. Nöjd och lite trött. Om nån har en bra bild på min otb på step-downen på SS2 vore det kul att se den. Blå tröja och blå kruka med fötterna uppe i luften.

Tack för idag! Så otroligt bra ordnat och det var världsklass på #dödset! Droppen var perfekt byggda, lagom skräckinjagande och som en smekning i landningarna.
Nöjd med att ha överlevt alla sträckor ?

Som vanligt gallant dragna stigar och strålande arrat. Trevligt väder, trevlig skog, trevliga stigcyklister på trevliga stigar i trevlig skog. Trevlig dag, helt enkelt.
Och ni måste ju promota denna trolska drömskog.

https://www.dropbox.com/sh/1qb5cljrab06t7s/AAD-G8W1Ng3Desf3zBhfPhY1a?dl=0

En hel hög med bilder från mig, dock som handikappad från ganska ensidig position och med lite grenar i visa vinklar.

Självklart får ni ta bilderna till profilbilder och skriva ut på marsipan till midsommar tårtan, dekor lacka ramen med osv.

Kul å se er hoja även om jag inte kan i år! Grymt event!

@SuperJansson hittar ni mig på instagram

Verkar varit en grym dag i skogen. Hoppas att det gick bra för Uppsalagänget.

Detta måste väl ändå vara vinnaren:
UE4HkLLamPR-hyuE2PhiNsaDA3zrbHm0ZvSddg1uzCI%2CaA2lM5ZXUEWbTA_RPsEuUm49EsUywNbqnK05AlzXGrw

/Johan

Den "vegetariska" kycklingkorven verkar trots kötthalt gått ner.
Tack ledningen för bästa arret!

Bilagor

• IMG_1541.JPG
    IMG_1541.JPG
    266.4 KB · Besök: 123
Vilka byggen! Om någon tappar en Hiroshima bomb kommer Glasberga vara intakt. Stort tack till alla inblandade.

Tillbaka
Topp