[Kalender] SBR25 - Return of the DÖDS!!! - Nu med RESULTAT!!!

jofahjalm sa:
Frida K sa:
Den "vegetariska" kycklingkorven verkar trots kötthalt gått ner.
Tack ledningen för bästa arret!

Är det Emils fingrar som har smält? Åt någon dom sen?

Som en häxa rann jag bort pga blivit avslöjad som flexitarian. Så det var både fysiska och mentala utmaningsr som erbjöds vid detta eminenta event.

Stort tack till tävlingsledningen för bästa arret och en kycklingkorv eller fyra gjorde mycket gott!

AJ sa:

Tack!!

devit sa:
https://www.dropbox.com/sh/1qb5cljrab06t7s/AAD-G8W1Ng3Desf3zBhfPhY1a?dl=0

En hel hög med bilder från mig, dock som handikappad från ganska ensidig position och med lite grenar i visa vinklar.

Självklart får ni ta bilderna till profilbilder och skriva ut på marsipan till midsommar tårtan, dekor lacka ramen med osv.

Kul å se er hoja även om jag inte kan i år! Grymt event!

@SuperJansson hittar ni mig på instagram

Tack!!

Glasberga "Death Crew", tack för en grymt skoj och välarrad dag, till och med vädret var ju uppstyrt!! Tack även för alla fina bilder från fotograferna!!

Magnus Harling sa:
Tack för en fantastisk dag! 25:an satte en standard som kommer vara svår att följa.
Och jag vurpade inte!

Haha, man får tacka o bocka (å alla arrangörers vägnar) för alla uppskattande kommentarer :)
Dock vill jag å det bestämdaste hävda att alla som arr'ar ett race är värda all cred, det vi skapar i Glasberga ska inte ses som en måttstock, utan var o en sätter sin egen nivå på arrangemanget.

Tiderna slängs upp i morgon :)

Som åskådare två år i rad kan jag konstatera att crasherna verkar vara färre och lindrigare i år trots att svårighetsgraden ökats. Det är ju trevligt, sen lider man ju ändå med dem som skadar sig innan och inte kan köra eller gör illa sig under racet. Men det ligger väl i det helas natur att marginalerna är små. Grymt ordnat och mycket trevligt att bevista. Min årliga kontroll av Jofas ödmjukhetsförändring visar på status quo. Resultatet är drygt. :)

Några bilder från träningen på SS2:

Bilagor

• SBR25_1.jpg
    SBR25_1.jpg
    183.7 KB · Besök: 139
  • SBR25_2.jpg
    SBR25_2.jpg
    214.6 KB · Besök: 133
  • SBR25_3.jpg
    SBR25_3.jpg
    207.1 KB · Besök: 143
  • SBR25_4.jpg
    SBR25_4.jpg
    208.6 KB · Besök: 135
  • SBR25_5.jpg
    SBR25_5.jpg
    177.8 KB · Besök: 139
  • SBR25_6.jpg
    SBR25_6.jpg
    169.7 KB · Besök: 131
  • SBR25_7.jpg
    SBR25_7.jpg
    130.6 KB · Besök: 144
  • SBR25_8.jpg
    SBR25_8.jpg
    187.3 KB · Besök: 135
  • SBR25_9.jpg
    SBR25_9.jpg
    172.8 KB · Besök: 135
  • SBR25_10.jpg
    SBR25_10.jpg
    173.4 KB · Besök: 135
  • SBR25_11.jpg
    SBR25_11.jpg
    215.9 KB · Besök: 136
larsaw sa:
Magnus Harling sa:
Tack för en fantastisk dag! 25:an satte en standard som kommer vara svår att följa.
Och jag vurpade inte!

Haha, man får tacka o bocka (å alla arrangörers vägnar) för alla uppskattande kommentarer :)
Dock vill jag å det bestämdaste hävda att alla som arr'ar ett race är värda all cred, det vi skapar i Glasberga ska inte ses som en måttstock, utan var o en sätter sin egen nivå på arrangemanget.

Tiderna slängs upp i morgon :)

Nej, jag tror tyvärr att ingen annan kommer att kunna fixa sbr's nu. Ni får säga upp er och turnera runt i stan för att bygga stig och arra rejs.

Senast ändrad:
Luthman Photography sa:
Nej, jag tror tyvärr att ingen annan kommer att kunna fixa sbr's nu. Ni får säga upp er och turnera runt i stan för att bygga stig och arra rejs.

Gärna det! Bara Happy ordnar med löneslip'n eller ni deltagare hostar upp den tiodubbla anmälningsavgiften som skulle krävas...

... men jag har en ide att pitcha för några andra Happy'iter för ett kommande event av "enklare" koncept. Ala bara prata snällt med kärestan om amnesti från den SBR-arr-karens jag belagts med... ;)

larsaw sa:
Ok, sent om sider kommer här tiderna: https://1drv.ms/f/s!AoqQ85tXbTWtglFvzbCurIzjfWgU
Alt. på: https://drive.google.com/open?id=0BxuMQNVGTya5VWpsNVI4RFAzRk0

Där finns en enkel lista med totaltiderna, en komplett inkl. sträcktider samt en CSV-fil för den som nörda ner sig mha Excel...

BTW, riktigt grymma bilder ni tagit :D
Trevlig söndag!

EDIT: Lagt till delning på G-Drive om OneDrive strular...

Jag är inte så snabb ;) Ni får jobba lite på att hota min jumboplats :)

Tack för ett superbra arr !

Här kommer en liten film från min körning, tyvärr så la kameran av både under träning samt race på SS3 :/

Shrue sa:
Här kommer en liten film från min körning, tyvärr så la kameran av både under träning samt race på SS3 :/
Såg ju superfint ut det där. Grymma stigar.
Bra filmat, vasst hojat och grattis till fin placering.

/Johan

Shrue sa:

Grym fart och Sisters of Mercy tror jag bestämt. Observera den extatiska jublande jättepubliken på SS2, eller inte. Vi borde gå på mediaträning.

Någon måste ju filma kycklinglinerna åt er ;)
Förutom kondition och feghet måste jag jobba på skärm samt kamera vinkel :D

Jimel sa:

Najs. Känner igen de linjerna, fast jag han se dem mer ;)

Testa bröstsäle till kameran. Blir så mycket snyggare vinkel än på hjälmen. Sen hjälper en gimbal, men det är ju en dyrare investering.

olle/frost sa:
Jimel sa:

Testa bröstsäle till kameran. Blir så mycket snyggare vinkel än på hjälmen. Sen hjälper en gimbal, men det är ju en dyrare investering.

Bärsele ska jag absolut skaffa, gimbal är tyvärr lite dyrt, sett en i bra prisklass (för mig) men då verkade den tyvärr inte jätte bra, inte för cykling iaf.

Nästa år kommer den vegetariska korven vara vegetarisk ..... Hahaha .. tar på mig den missen .. hur fasen kunde Kycklingkorv inte vara vegetarisk ?!?!

Jeppe Dav sa:
Nästa år kommer den vegetariska korven vara vegetarisk ..... Hahaha .. tar på mig den missen .. hur fasen kunde Kycklingkorv inte vara vegetarisk ?!?!

Allt kött är hö, står det ju i Bibeln. Alltså bör ju kycklingkorv vara vegetarisk. Precis som all korv.

Jimel sa:
olle/frost sa:
Jimel sa:

Bärsele ska jag absolut skaffa, gimbal är tyvärr lite dyrt, sett en i bra prisklass (för mig) men då verkade den tyvärr inte jätte bra, inte för cykling iaf.

Kul med mer filmer! Tycker dock vissa kycklinglinjer verkade jobbigare än döds-linjerna :/

Jag köpte min gimbal (Feiyu tech WGS) begagnad för 1500kr, dock så funkar den bara till GoPro session.

Senast ändrad:
Kung Stalle sa:
Nåt jag inte förstår? Vare inte 75 anmälda men i resultatlistan hittar jag knappt 50. Vart tog 25 vägen?

Stalle

Senaste trenden i rejsing, vaska startplatser. EWS har problem med att knappt en handfull startande vid varje rejs, det är ju ett jätteproblem eftersom det ser så tråkigt ut i all mediabevakning.

Shrue sa:
Jimel sa:
olle/frost sa:
Jimel sa:

Kul med mer filmer! Tycker dock vissa kycklinglinjer verkade jobbigare än döds-linjerna :/

Jag köpte min gimbal (Feiyu tech WGS) beg. för 1500kr, dock så funkar bara den till GoPro session.

Allt ser ju så mycket larvigare ut på film bara :D

Kung Stalle sa:
Nåt jag inte förstår? Vare inte 75 anmälda men i resultatlistan hittar jag knappt 50. Vart tog 25 vägen?

Stalle

Vi hade drygt 10 som inte betalade in startavgiften samt några som trots avgift hoppade av när det väl drog ihop sig...
Av dom 75 anmälda vart det strax över 60 pers som inte meddelat något annat än att dom tänkt medverka, av dessa var det 44 som startade (och slutförde racet) medans 2-3st avstod pga skador under träning, samt jag själv som istället för race tog på mig kaptensrollen då jag inte hann få ihop cykeln tillfredställande (saknade "oliver" för att kunna få ihop bromsarna...)

Luthman Photography sa:
Inte rejsa pga inga bromsar? #doesnotcompute
Utan bromsar hade du ju vunnit. Bara trampa och hålla i sig.

Jo fast jag är ju vuxen o ansvarsfull av mig, vill ju vara säker på att kunna slutföra tidtagningen också... ;)

Tillbaka
Topp