[Kalender] SSSM 2025 i Jädraås

Jag byggde en gång en hoj på en on-one inbred-ram. Den tog lätt 2,8"-däck wtb ranger med 50mm fälgar.
Jag har kört On one single speed(med spännare) i ca 10 år tidigare. Tyvärr är jag helt botad från att någonsin vilja ha en On one igen. Och det blir ju till att lusläsa säljes om man ska hitta en sån tänker jag.

Jag uppskattar verkligen hjälpen men den känns konstigt nog väldigt långt från tex. det här:
sssm14-50.webp

Lätt och rapp men ändå med riktigt bra grepp en höstdag i Gästrikland är det jag drömmer om.

Jaså där ser man. De kan säkert bygga hela hjulen också? Det är ju så klart minnet av Jompers gröna 1x1 som delvis är frö till den här korkade idén. Men det måste väl du ha förståelse för?

Hallå där, den där gröna cykeln är alldeles för liten för mig. Det är min frus cykel! Men den är grym, har funderat på om man skulle köpa en uppsättning däck i alla fall för att lägga undan någonstans där det är mörkt och svalt. Lär ju inte finnas att få tag i för alltid.

Vi får se om den kommer till SSSM!

Min gröna är en Canfield 29:a. Den skulle eventuellt kunna vara till salu (då får jag SS:a min växlade Canfield).

Gruppfoto:
20180728_161858.webp

Rätt ska var rätt. Jompers frus cykel är grön och cool. Och det finns ytterligare en grön cool single speed och Jomper är inte konstigt kort.

Du borde verkligen investera i en uppsättning av de där däcken för framtiden. Tror inte heller de kommer att finnas för evigt på marknaden. Och kom med på sssm! Jädraås var ju bra sist 😎

Halloj mitt i bokstavligen brinnande semester! Nu går det att anmäla sig till SSSM25 !!
Tänk på att boka boende också. 3 av 6 stugor är redan bokade på Jaik-vallen och herrgården har fått en del bokningar också. Just Jädraås Herrgård har stängt ner onlinebokningen för att hålla lite koll så alla SSSM deltagare får plats. Ring därför Susanne på 0738061560 eller maila kontakt@destinationjadraas.se om ni vill bo där.
Info i första inlägget :)

Man blir ju jätteförvånad att @Hasse#7 inte anmält sig, här har "man" köpt större bil och .....
Jag och min fru har bokat och betalt boende på vandrarhemmet/pensionatet. Onegear vet att vi kommer. Men nu får jag kolla upp och göra rätt för mig i övrigt också. DFL kommer inte utan plikter.

Edit: Nu är det löst avseende ekonomi i alla fall.

Edit igen. Min fru ska INTE cykla. 😀

Senast ändrad:

Köp & Sälj

Tillbaka
Topp