Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Men håll med om att det är en kamp att hitta single speed-hojar 2025?
Jag har kört On one single speed(med spännare) i ca 10 år tidigare. Tyvärr är jag helt botad från att någonsin vilja ha en On one igen. Och det blir ju till att lusläsa säljes om man ska hitta en sån tänker jag.Jag byggde en gång en hoj på en on-one inbred-ram. Den tog lätt 2,8"-däck wtb ranger med 50mm fälgar.
Jag uppskattar verkligen hjälpen men den känns konstigt nog väldigt långt från tex. det här:
Jaså där ser man. De kan säkert bygga hela hjulen också? Det är ju så klart minnet av Jompers gröna 1x1 som delvis är frö till den här korkade idén. Men det måste väl du ha förståelse för?
Jag skickar klibborDags att bygga sig snabb nog att ro hem DFLVisa bilaga 774051
Blir bara en tracklocross. Kände att jag behövde bygga tillbaka cykelglädjen som har varit frånvarande senaste två åren….Spännande, vad blir det för något?
Så lätt går det inte. Jag skissar på fyrkantiga hjul.Dags att bygga sig snabb nog att ro hem DFLVisa bilaga 774051
Är det en konspiration?Ni får akta er!
![]()
Vinge har gått av på vindkraftverk i Jädraås
En vinge har knäckts och fallit till marken på ett av vindkraftverken i Jädraås. – Det ligger delar överallt, säger Börje Englin, närboende.www.svt.se
Var precis på väg att skicka samma.Är det en konspiration?
Är @Gärdsgårds Puttes svenska agent som lurar dit oss och slänger vindkraftsvingar på oss![]()
Bra val av cykel för exakt det ändamålet! Det låter skoj.Blir bara en tracklocross. Kände att jag behövde bygga tillbaka cykelglädjen som har varit frånvarande senaste två åren….
Vilken lördagDet kommer på lördag![]()
Det där är våra grannar
Snicksnack. Hur kommer det sig att ni två är så lika?Det där är våra grannar
Alla är ju syskon i Jädraås, dummerSnicksnack. Hur kommer det sig att ni två är så lika?
Den här lördagen blev det!Vilken lördag![]()
Konstigt vevparti, ser ingen effektmätareDen här lördagen blev det!
Visa bilaga 779754
Gillar verkligen att det var epic med 46tt i dh back in the days
Visa bilaga 779773
#metooAn, fucking, mäld!![]()
#metre
#mifo?
Japp kommer lägga ut på första sidan så fort jag kan.
Jag och min fru har bokat och betalt boende på vandrarhemmet/pensionatet. Onegear vet att vi kommer. Men nu får jag kolla upp och göra rätt för mig i övrigt också. DFL kommer inte utan plikter.Man blir ju jätteförvånad att @Hasse#7 inte anmält sig, här har "man" köpt större bil och .....
Du kan ju hålla mig sällskap runt banan, det är nog inte att betrakta som att cykla....Man kanske skulle... Måste man cykla?
Nä det går bra att komma å dricka öl äta chili titta på andra som cyklar och rocka loss på hyttan på lördagkvällen.Man kanske skulle... Måste man cykla?
Det får vi nog se, hon har ju varit på bergsträning på GC "nyss"Edit igen. Min fru ska INTE cykla.![]()
Varför skulle man cykla???Man kanske skulle... Måste man cykla?