[Kalender] [Tisdagsrajd] - Hellas - 28/5

Jag är på. Hade alldeles fantastiskt roligt på min allra första happyride i lördags (och var alldeles fantastiskt mörbultad i söndags). Må framtida happyrides bli många och långa.

Det bidde mek-intermezzo och myggfest de luxe, men jag fick iallafall guida några nya i Hellas och det är inte fy skam!

Hur hade ni andra det? ;-)

Blev en härligt runda med exalterade mygg och MTB:are. Fick inledningsvis leda den lugna gruppen, bytte av med Luthman som visade in oss på de Två Tornen och Mossad.
Hade tyvärr en tråkig olycka i Sicklaskiftet, en otäck OTB vid branten ner mot asfaltsvägen där, han landade på ena axeln riktigt illa :( Glömde namnet på Happyiten men hoppas verkligen det gick bra för dig och att du snart är på cykeln igen!

Det blev ju en riktigt bra kväll! Förutom storvurpan i början, hoppas att allt gick bra och att det inte var nåt allvarligt.

Jag känner fortfarande pirret i magen efter flowet ner för fem svåra på slutet!

Tack för idag, jag är riktigt mör i kroppen. Hoppas det gick bra för han som vurpade.
Kul med lite utländska cyklister som tar sig hit efter att dom hört mycket gott om stigarna i Hellas.

Kan jag så dyker jag nog upp nästa tisdag i hopp om att bygga upp mitt flås och teknik så man slipper gå så mycket med cykeln. Men alla dessa stigningar tar död på mig! Men det är kul ändå.

Tack för fin tur i långsamma gruppen. Vet inte om det vart så långsamt. Men kul!!
Johan som trillade OTB har smsat och brutit revben och förmodligen nyckelben. Fått morfin. Vi får hoppas att det blir en snar come-back!!
Ses, Tatiana ( mkt rosa shorts på Alu-Intensen)

Tack mattann för länken!

I övrigt verkar det som att alla dagens rajder var kantade med skador, somliga mer allvarliga än andra. Hoppas att du som ramlade på gröna som körde med mig och sista gruppen tog sig hem från skjutbanan. Hoppas också att du repar dig från skadan.

Until next tisdagsrajd.

Ledde en form av mellangrupp med visst utförsfokus. Gula ut, Roswell och Gröna tillbaka är väl en kort sammanfattning.

Jag hade kul, hoppas det även gäller er övriga även om vi satt på väldigt olika hojtyper i gruppen!

/Sebastian

Tillbaka
Topp