Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag vägrar tro att man behöver köpa en slankapare för 700+ kronor för att kapa sin bromsslang till rätt längd. Någon som har någon annan ide? Funkar en vanlig billig slangkapare för t.ex. trädgårdsslang?
Rakblad i t.ex mattkniv funkar perfekt. Med Shimanobromsar får man en liten plastmall med ett spår för att få ett rakt snitt men det är inte ett måste... Köp en mattkniv på biltema och skicka mellanskillnaden till mig ;)
en schysst avbitartång fungerar prima på hayes orginal slangar och funkade även på mina goodridge schlångar. bör dock vara en ganska vass tång så du får ett fint skär (om det nu heter skär, å det gör det väl?)
jesaro och jag (mest han iofs.. jag fotade mest) kapade stålomspunna slangar i hans mekrapport för nån/några veckor sen med vass avbitare, det funkade fint..