Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aaah nice. Med den kan man knacka ut lager ur hjul tror du?Jag köpte en sån efter att ramlat över den tråden, den kom i dag, man får mycket för pengarna.
Beställde i samma veva vevlager pressverktyg efter tips på RidesofJapan YT kanal -Så nu är man kitad :)
Precis! Tack.Tror att du far efter denna tråden:
Köptips på grymt bra lagerpress från Kina
Köpte en jättefin lagerpress från Kina. En hel drös med olika pressbrickor som är märkta med storlek och med lagernummer. Axeln är grovgängad så det går fort att veva in slacket. En lagrad bricka på insidan veven gör att det inte blir friktion när man lägger press. Byta lager i sving blev ju nu...happyride.se
Nej, den som RidesOfJapan tipsade om är för större lager som vevlager, lagerpressen som tipsas om i tråden Vernersson länkade till är perfekt för mindre lager.Aaah nice. Med den kan man knacka ut lager ur hjul tror du?
ok, men det är bara för att pressa i lager, inte ta ur? Jag är helt novis på detta...Nej, den som RidesOfJapan tipsade om är för större lager som vevlager, lagerpressen som tipsas om i tråden Vernersson länkade till är perfekt för mindre lager.
Det är även för att ta bort lager, kolla på YT länken jag la in tidigare, där använder han verktyget.ok, men det är bara för att pressa i lager, inte ta ur? Jag är helt novis på detta...
Kitet från aliexpress är för att pressa i lager.ok, men det är bara för att pressa i lager, inte ta ur? Jag är helt novis på detta...