Manurhin2
Aktiv medlem
Klättrarhjul
Tror inte, varit Ormsalving sen 7-8 år....Men inte längre alltså?
Trist.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte, varit Ormsalving sen 7-8 år....Men inte längre alltså?
Trist.
Härligt!Visa bilaga 759300
Nya hjulen har testats på känd medelhavsö.
Dom levererar! Har persat i dom flesta backarna hittills. Men bästa var i första backen, första dagen.. En 25w ökning av ftp. Helt klart hjulen som ger det lilla extra panache som krävs!
Ajaj, klantigt att skruva på flera variabler samtidigt! Du skulle väntat med de där 25 extrawatten, de kanske var helt onödiga!Visa bilaga 759300
Dom levererar! Har persat i dom flesta backarna hittills. Men bästa var i första backen, första dagen.. En 25w ökning av ftp. Helt klart hjulen som ger det lilla extra panache som krävs!
Perfekt, ger det 25W/hg?Visa bilaga 759300
Gött isf, gör ju plötsligt ingenting att träningen varit skit längePer hjul?
Angående coolfiberekrar och gänglåsning vs klägg.Att tänka på:
Kineser är bra på mkt, coolfiberprodukter osv men...
Att tro att man kan spänna på ekrarna enl spec med en öppen nyckel var väl sådär.
Kom precis in i fönstret med moddad tightad nyckel.
Lär byta till squarx eller liknande för att kunna spänna på bakifrån.
Återstår beslut om man törs cykla utan fullface-hjälm![]()
Däcken är klart intressanta beroende på hållbarhet och pris.....Lätta hjul behöver matchande tillbehör?
Miche kassett 12s 11-30 310g
Carbon-Ti bromsskivor 140mm 68g
Schwalbe Pro One Aerothan 700x28c 165g
När får du leverans?
Jag har inte kommit över tröskeln ännuNär får du leverans?
Jag kan skambuda på en av dina gamla fälgar så jag får ett snajsigt dynamohjul
Jag kommer att ha kvar bojsänkena, går rykten om betydligt värreÄr det dina gamla tunga fälgar som du inte orkar lyfta över tröskeln?
Det låter bra. Då kan du ju använda ankarkätting som inserts.Jag kommer att ha kvar bojsänkena, går rykten om betydligt värre
En uppgradering som jag absolut kommer att göra dock är om dom nya svinlätta Schwalbedäcken kommer som tubeless![]()
Finns det nåt datum på när däcken släpps?Jag kommer att ha kvar bojsänkena, går rykten om betydligt värre
En uppgradering som jag absolut kommer att göra dock är om dom nya svinlätta Schwalbedäcken kommer som tubeless![]()
Ljug, meeen. Om jag samtidigt går ner 70 kg och behåller min mediokra effektkurva så vinner jag det mesta.Har räknat lite på det och kommit fram till att om du kan banta hjulen ytterligare runt 35 kg har du chans att hänga på Pogi och Vingen i bergen på touren i år.
Oklart, är mest sugen om dom kommer som tl så inte järnkoll.Finns det nåt datum på när däcken släpps?
Nån som hört något angående Aerothan?Jag kommer att ha kvar bojsänkena, går rykten om betydligt värre
Ett prototypdäck som inte blivit något med?Nån som hört något angående Aerothan?
Skumt, finns ingen info att få någonstans som det verkar.......Ett prototypdäck som inte blivit något med?
Inget nytt på länge på Schwalbes hemsida.![]()