Knog frog light?

Knog frog light?
frogs_big.jpg

Knog frog light?
kag köpte tt par sånna för 45 kr på ica maxi i solna. Visseligen inte lika snygga men det var nog samma batteri och lysdiod som froglighten. De sitter fast med en liten snodd istället men sitter hur bra somhelst.

jag har dem som nödlysen om jag blir försenad och har glömt mina vanliga.

Knog frog light?
hyllplan skrev:
-------------------------------------------------------
> > Blev lite sugen när jag såg att SebbeK hade
> såna..
> Nån som vet om ngn säljer dessa i stockholm?
>

Såg dem på Cykloteket för någon vecka sedan...

Knog frog light?
Jag har sådana och de köpte jag på TCM Finns för både fram o bak lyst, skitbra i stan för att synas, inget höjdar ljus att ta sig fran på SiR-banan när pannlampan slocknat.
De är dock mycket coola!!!

Knog frog light?
Jasså, det verkar som de finns överallt plötsligt, det blir väl en fluga. Man lär ju inte se ngt bättre med dem men åtminstone kommer andra att se att man kommer framfarande

Knog frog light?
Rikard, var ligger ICA Maxi i Solna? Jag hittade bara ICA Kvantum i centrum? Ligger det utanför?
Had bråttom på lunchen så jag hann inte kolla så noga

Knog frog light?
Jag var på ICA Maxi och kollad på frogkopiorna, det fanns 5st kvar.. jag tänkte jag skulle prova dem så jag tryckte för att tända lampan, hmm bakljuset funkade bra, men framljuset ville inte tändas upp, måste vara fel på just denna tänkte jag provar de resterande 4a med samma resultat, hade bråttom så jag hann inte grotta i det närmare. De såg ok ut dock, men man vil ju gärna att framlampan ska funka oxå?!

Tillbaka
Topp