Kolmårdsbiken - 19

Kolmårdsbiken - 19
Banan är i kanonskick som vanligt.

Bilagor

• IMG_74141.jpg
    IMG_74141.jpg
    163.3 KB · Besök: 39
  • IMG_74091.jpg
    IMG_74091.jpg
    175.8 KB · Besök: 41
  • IMG_73471.jpg
    IMG_73471.jpg
    180.5 KB · Besök: 61
Kolmårdsbiken - 19
Ute och pilar banan till på lördag, blev jagad av en tjäder ???

Bilagor

• IMG_20190422_130911.jpg
    IMG_20190422_130911.jpg
    456.4 KB · Besök: 29
  • IMG_20190422_115913.jpg
    IMG_20190422_115913.jpg
    411.7 KB · Besök: 29
Kolmårdsbiken - 19
2017 kom jag på slutet på sista slingan. Var trött som fan, då dök tjädern upp. Han ställde sig mitt i vägen, blev väl sugen på hojen. Var inte riktigt upplagd efter 50 kilometer så jag försökte köra förbi. Då följer han efter och blockerar vägen då fick jag buffa på honom med framhjulet. Då blev han jävligt lack. Kom till slut förbi.

Kan för övrigt varmt rekommendera denna fina tävling i mycket vacker natur. Vi ses på lördag.

Senast ändrad:
Kolmårdsbiken - 19
Hej Tobbe, är det möjligt att föranmäla sig trots att tiden är ute? Ungdomsklass har ju ingen förhöjd efteranmälnings-avgift men skulle vara skönt att vara anmäld innan. Går det att fixa? Ska köra i p15-16. Missade att sista anmälan var 22e april. Mvh Anton

Kolmårdsbiken - 19
Jag kommer och kör. Dottern på 8år är oxå sugen på att cykla, och lillkillen på springcykel vill nog oxå. Vad är d för starttider för barnen?

Kolmårdsbiken - 19
Kolmårdsbiken - 19
Rompa sa:
Tobbe A sa:
Manurhin2 sa:
Tobbe A sa:
Manurhin2 sa:
Hur gick det med strutsarna ?

Jo Tjädrarna fanns där?
Men inga tjäderskador på cyklister i alla fall ?

Nej inte vad jag hörde

När jag passerade tjädern var d en gubbe som kämpade febrilt med tjädern, och tjädern såg fan inte nöjd ut....!

Hehe , det går rykten om att någon i arrangörsstaben blev mer kraftigt attackerad än just jagad vid pilning också ( inga namn ) ?

Kolmårdsbiken - 19
Detta var bland det jävligaste jag gjort sista milen var en upplevelse med spångest, rötter, stenar. Rena Enduroterrängen! vart helt slut efter ca 2,50 då jag gled i mål.
Duschen saknade varmvatten och hamburgarna var ljumma, men vad gör det när jag vet vilket jobb idealisterna gör för att vi får åka.
Mao en perfekt uppladdning inför Skövde (som ingen behövde) om 2 veckor.

Kolmårdsbiken - 19
konscious sa:
Detta var bland det jävligaste jag gjort sista milen var en upplevelse med spångest, rötter, stenar. Rena Enduroterrängen! vart helt slut efter ca 2,50 då jag gled i mål.
Duschen saknade varmvatten och hamburgarna var ljumma, men vad gör det när jag vet vilket jobb idealisterna gör för att vi får åka.
Mao en perfekt uppladdning inför Skövde (som ingen behövde) om 2 veckor.

Spångarna är ju värsta
autobahn? , då skulle du kört innan Spångarna fanns där, rötter o sten är ju mountainbike ?. Lycka till i Skövde?

Tillbaka
Topp