Kolmårdsbiken 2012

Kolmårdsbiken 2012
Kolmårdsbikern skall garanterat köras fler gånger. Banan var kanske lite onödigt blöt i år men det finns helt klart potential till sjukt kul bana om det är torrt.

Alla hellasgorillor borde garanterat testa 3:e loopen. Den är hur fin som helst!

Kolmårdsbiken 2012
Banchefen kollar redan på banan till nästa år, det gäller slutet på sista slingan så att banan inte går samma slut första slingan. Kul att dom flesta tyckte om banan fast allt regnade dom sista dagarna. Bra att ni skrivet vad som kan förbättras och vad som är bra. Tack ska ni ha alla tävlande.
Här kommer en bild på en man som hade det lite jobbigt på 25 km, observera hojen en Mustang för 1795:- och det funka nästa hela 25:an :-)

Bilagor

• 20120428_122219.jpg
    20120428_122219.jpg
    169.7 KB · Besök: 33
Kolmårdsbiken 2012
Trevlig bana, men lite väl blöt i år :-)
Var tydligen mycket bättre förhållanden förra året.
Gick väl ingen vidare för mig, men desto bättre för min fru :-)

Jag rekommenderar också fler cykeltvättar...

För er som gillar denna banan kan jag rekommendera Snapphaneturen i Hässleholm 19/8.
Förmodligen Sveriges tuffaste långlopp och mycket singletrack.
Två varv på 39 km som då ger 78 km. Regnar det under loppet rekommenderar jag att man nöjer sig med 39 km :D

Kolmårdsbiken 2012
Mild-nerd skrev:
-------------------------------------------------------
> Kunde tyvärr inte vara med, är det ngn som har
> en GPX (gps)fil på looparna? Tänkte ta mig runt
> vid tillfälle

Tror du hittar runt med hjälp av kartan på hemsidan. Just nu lär det dessutom synas ganska väl var banan gått.

Kolmårdsbiken 2012
Nu finns det ett par filmer på tuben från loop 1 och 2. Fina stigar och mycket lera ;). Slutet på banan var ju inte bättre precis när kom dit på loop 3.

Tillbaka
Topp