Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
happymtb.fr sa:Westy, har du kollat på den http://ridegg.com/trailpistol
Den borde du gilla! :)
Jag vet inte var priset hamnar dock med tull och frakt...
theBrand sa:Man kan ju köpa versionen utan clownhjul i bongoplast, så kapar man vikten ganska rejält.
Säg 200g per hjul+däck och ytterligare kanske 100g på gaffeln, plus 800g lättare ram --> 1,3 kg lättare
Jag vet inte. Vad säger ze interwebb?Erik O sa:happymtb.fr sa:Westy, har du kollat på den http://ridegg.com/trailpistol
Den där är ju rätt fin. Säljs den inte i Europa?
Rattnalle sa:490 i reach är ju inte på något sätt extremt. Nya Bird 29:an har 500 i L. Den första som kom för tre år sen 470 (dock med mindre hjul)..
Vad som är lagom låter jag vara osagt.
Det låter som om de tagit storlekar för långa på allvar då. Vissa cyklar tar ju slut vid 190.Erik O sa:Rattnalle sa:490 i reach är ju inte på något sätt extremt. Nya Bird 29:an har 500 i L. Den första som kom för tre år sen 470 (dock med mindre hjul)..
Rekommenderad minstalängd för L är väl 183 och det är väl relativt långt. Ligger ofta i övre del av rek längdspann för L annars med 185.
Rattnalle sa:Det låter som om de tagit storlekar för långa på allvar då. Vissa cyklar tar ju slut vid 190.Erik O sa:Rattnalle sa:490 i reach är ju inte på något sätt extremt. Nya Bird 29:an har 500 i L. Den första som kom för tre år sen 470 (dock med mindre hjul)..
Rekommenderad minstalängd för L är väl 183 och det är väl relativt långt. Ligger ofta i övre del av rek längdspann för L annars med 185.
Mangan47 sa:Vill bara tipsa om Mondraker Foxy http://www.mondraker.com/es/en/2018-foxy-carbon-xr om man vill ha längre geo.
happymtb.fr sa:Jag vet inte. Vad säger ze interwebb?Erik O sa:happymtb.fr sa:Westy, har du kollat på den http://ridegg.com/trailpistol
Om man kikar på bilder så ser man ju att den undre delen har svetsar så den är i aluminium hel klart. Övre delen av det bakre länkaget skulle kunna vara kol. Om man jämför med den nya modellen som är helt i alu så har även övre delen svetsfogar medan kolfiber-hojens övre stag är helt släta vilket skulle kunna tyda på att övre delen är i just kolfiber på CR-modellen.K.Strom sa:När Kona skriver att "chainstay is made out of alu" på deras nya plast raket. Menar dom då att det är det undre staget som är i alu eller är det hela bakre linkaget?
onyx3 sa:Om man kikar på bilder så ser man ju att den undre delen har svetsar så den är i aluminium hel klart. Övre delen av det bakre länkaget skulle kunna vara kol. Om man jämför med den nya modellen som är helt i alu så har även övre delen svetsfogar medan kolfiber-hojens övre stag är helt släta vilket skulle kunna tyda på att övre delen är i just kolfiber på CR-modellen.K.Strom sa:När Kona skriver att "chainstay is made out of alu" på deras nya plast raket. Menar dom då att det är det undre staget som är i alu eller är det hela bakre linkaget?
Phett! Ska du slå till? :)Erik O sa:happymtb.fr sa:Jag vet inte. Vad säger ze interwebb?Erik O sa:happymtb.fr sa:Westy, har du kollat på den http://ridegg.com/trailpistol
Finns visst en distributör i England, Shorelines.
K.Strom sa:onyx3 sa:Om man kikar på bilder så ser man ju att den undre delen har svetsar så den är i aluminium hel klart. Övre delen av det bakre länkaget skulle kunna vara kol. Om man jämför med den nya modellen som är helt i alu så har även övre delen svetsfogar medan kolfiber-hojens övre stag är helt släta vilket skulle kunna tyda på att övre delen är i just kolfiber på CR-modellen.K.Strom sa:När Kona skriver att "chainstay is made out of alu" på deras nya plast raket. Menar dom då att det är det undre staget som är i alu eller är det hela bakre linkaget?
Har försökt studera bilderna noga och noterat samma saker som dig. Men cykelproducenterna har blivit galet bra få att få till svetsfogarna så det kan vara svårt att se på bilder. Vet inte som dom blästrar fogarna eller vad dom gör för släta blir dom.
onyx3 sa:K.Strom sa:onyx3 sa:Om man kikar på bilder så ser man ju att den undre delen har svetsar så den är i aluminium hel klart. Övre delen av det bakre länkaget skulle kunna vara kol. Om man jämför med den nya modellen som är helt i alu så har även övre delen svetsfogar medan kolfiber-hojens övre stag är helt släta vilket skulle kunna tyda på att övre delen är i just kolfiber på CR-modellen.K.Strom sa:När Kona skriver att "chainstay is made out of alu" på deras nya plast raket. Menar dom då att det är det undre staget som är i alu eller är det hela bakre linkaget?
Har försökt studera bilderna noga och noterat samma saker som dig. Men cykelproducenterna har blivit galet bra få att få till svetsfogarna så det kan vara svårt att se på bilder. Vet inte som dom blästrar fogarna eller vad dom gör för släta blir dom.
Om det nu är så att övre staget verkligen är i aluminium på kolfibermodellen så verkar det ju lite märkligt att de skulle lägga ner mer energi på att dölja fogarna kosmetiskt när de inte gör det på det undre staget och inte heller på aluminum-modellens övre stag (som har tydliga fogar).