Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sixten Fors sa:Jag kan inte rangordna, jag tar in minst 40-50 parametrar på en gång, samtidigt. Allt påverkar.
C-dale sa:Villhafaktorn.
Raggamuffin sa:Att man får en finare bakväxel till priset av att det blir en Canyon eller sparar lite pengar och inte får vill ha känslan var gång man sätter sig på den är det inte värt.
Konkret sa:Sixten Fors sa:Jag kan inte rangordna, jag tar in minst 40-50 parametrar på en gång, samtidigt. Allt påverkar.
Vikt verkar ofta vara en grej du nämner för andra iaf.
Paco sa:C-dale sa:Villhafaktorn.
Och vad plånboken säger.
Sixten Fors sa:Raggamuffin sa:Att man får en finare bakväxel till priset av att det blir en Canyon eller sparar lite pengar och inte får vill ha känslan var gång man sätter sig på den är det inte värt.
Canyon är inte direkt kända för att bakväxelpimpa sina cyklar, till skillnad från andra finmärken som fyller cykeln med skräpdelar utom just bakvxl :)
FjantDragakots sa:Konkret sa:Sixten Fors sa:Jag kan inte rangordna, jag tar in minst 40-50 parametrar på en gång, samtidigt. Allt påverkar.
Vikt verkar ofta vara en grej du nämner för andra iaf.
+1
...som t.ex. vad?Jeppe_E sa:Sixten Fors sa:Raggamuffin sa:Att man får en finare bakväxel till priset av att det blir en Canyon eller sparar lite pengar och inte får vill ha känslan var gång man sätter sig på den är det inte värt.
Canyon är inte direkt kända för att bakväxelpimpa sina cyklar, till skillnad från andra finmärken som fyller cykeln med skräpdelar utom just bakvxl :)
Nej, de är kända för något helt annat....
Sixten Fors sa:...som t.ex. vad?Jeppe_E sa:Sixten Fors sa:Raggamuffin sa:Att man får en finare bakväxel till priset av att det blir en Canyon eller sparar lite pengar och inte får vill ha känslan var gång man sätter sig på den är det inte värt.
Nej, de är kända för något helt annat....
Miss Lycka sa:Funderar först på vilka egenskaper jag vill ha av den cykeln och bygger därefter en som motsvarar mina förväntningar.
Baserade det mesta på mina erfarenheter och kunskap. Det kan vara fel men det får jag leva med.
Hur gick det med din Spectral? Fick du ny bakram från Canyon, ny cykel, återköp och pengarna tillbaka, eller kalla handen? Hur upplevde du den service du fick? Hur lång tid tog garantihandläggandet? Vem betalade för ev. frakter?plumse sa:bildSixten Fors sa:...som t.ex. vad?
Anade det :)plumse sa:Har aldrig ägt en Canyon
Sixten Fors sa:Hur gick det med din Spectral? Fick du ny bakram från Canyon, ny cykel, återköp och pengarna tillbaka, eller kalla handen? Hur upplevde du den service du fick? Hur lång tid tog garantihandläggandet? Vem betalade för ev. frakter?plumse sa:bildSixten Fors sa:...som t.ex. vad?
Sixten Fors sa:Anade det :)plumse sa:Har aldrig ägt en Canyon
Sixten Fors sa:Har de statistik säkerställt varit sämre än andra märken? Har också läst om trasiga ramar från olika märken, på Happy och andra ställen.
mv70 sa:Köp av cykel - vad kollar ni efter?
Enkelt ,man frågar på Happyride ;)
Har inget med Canyon att göra, det finns många fina ramar från många olika tillverkare.Jeppe_E sa:Däremot är jag superintresserad över vilka 25 mått som du mäter. T j u g o f e m.... Kan ju omöjligen finnas en ram som passar dig med de kriterierna, eller vänta... Canyon har säkert en ;)
Och att den gärna ska vara för stor.Jeppe_E sa:Ja, för att sen göra tvärt mot alla råd, utom om rådet är Canyon.mv70 sa:Köp av cykel - vad kollar ni efter?
Varför tycker du det? På vilket sätt blir det bättre anser du?emmer sa:Och att den gärna ska vara för stor.Jeppe_E sa:Ja, för att sen göra tvärt mot alla råd, utom om rådet är Canyon.mv70 sa:Köp av cykel - vad kollar ni efter?
Jag förstår inte ens det första rådet man följde så nästa har jag inte en funderat på varför man följer.Sixten Fors sa:Varför tycker du det? På vilket sätt blir det bättre anser du?emmer sa:Och att den gärna ska vara för stor.Jeppe_E sa:Ja, för att sen göra tvärt mot alla råd, utom om rådet är Canyon.mv70 sa:Köp av cykel - vad kollar ni efter?