Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Köpa ny bmx i affär känns rättså dumt i om man ser till vad du får begagnat för de pengarna.
Sedan får du specificera vad du ska ha den till.
Street åkning där du kanske vill ha en ram med korta cs för att få den mer lätt snurrad?
En lättare och stabilare race bmx för att testa lite bana?
osv
kommer inte snurra så mycket=)... ska ha nåt å leka med, nåt som håller för att jag hoppar å leker... kommer inte trixa så mycket, allra helst vill jag ha en bmx som klarar att åka fort i nerförsbacke, i terräng, =)
men jag har redan en dyr fin xc som jag lagt ner alldeles för mycket på, och jag vill bara ha nåt litet jag kan leka med,,,, som jag knppt behöver bry mig om=)och BMX som dom var för tio år sen var perfekta=)
en umf hardy steel 2 singlespeed brukar gå att hitta. låter som en perfekt cykel ;) http://www.grahns.se/MainVisaSokbild200a.asp?pid2=8028
Klurar själv på en sådan för just det syftet. Är väldigt nära att avsluta mina funderingar i ett köp nu dock.