Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag har köpt O-ringar till min Manitou-gaffel hos Teknikprodukter, Gbg. http://www.teknikprodukter.se/
De verkar ha en butik i Stockholm också. Ett problem är att man måste ha en firma för att handla där, tror jag.
Eftersom jag jobbar inom Specma koncernen så säger jag Specma Component i Upplands Väsby. Dom har o-ringar plus mer därtill och dessutom i de allra flesta kvaliteter.
Kuntze är värdelösa när det gäller O-ringar. Jag fick det bekräftat senast i förra veckan. En cykleltur till Momentum på Hemvärnsgatan 10 i Solna blev räddningen.
Tack för alla tips. Öppettiderna i kombination med de perifiera placeringarna gör dock att det går en del arbetstid om man ska smita iväg. Det får nog bli till att bita i det sura äpplet och beställa ett färdigt kit på nätet i stället.