Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mattstar sa:Har du ollat på Commencal Meta
För att den är fransk, eller?Mattstar sa:Har du ollat på Commencal Meta, riktigt riktigt nöjd med min iallfall och går väll få runt dem pengarna:-)
Hazaboss sa:Jag kör med ovanstående capra fast har lite andra delar på den. över lag och geometrin är den sjuuuk. Säger bara att du hittar inte bättre och snyggare cykel ny för dem pengarna, om du frågar mig
Mattstar sa:Har du ollat på Commencal Meta, riktigt riktigt nöjd med min iallfall och går väll få runt dem pengarna:-)
Mattstar sa:Har du ollat på Commencal Meta, riktigt riktigt nöjd med min iallfall och går väll få runt dem pengarna:-)
Bofinken sa:Specialized Enduro comp är jag sjukt nöjd med men då blir det några loppor mer, sneglade själv annars på YT-hojjarna viket hade blivit inköpet om jag inte fått så bra deal på nuvarande cykel. Capran får fullpott i alla Reviews.
Santa Cruz Nomad ska va en grym hoj när man har internetcyklat runt och läst lite och jävligt snygg :)
Hazaboss sa:Tyvärr kör med rockshox sektor silver 140 mm då jag kör mycket am och behöver remote samt inte mycket slag o jag är Heeeeel nöjd
Hazaboss sa:Tyvärr kör med rockshox sektor silver 140 mm då jag kör mycket am och behöver remote samt inte mycket slag o jag är Heeeeel nöjd