köptips ny enduro

kimkimano

Medlem
köptips ny enduro
Är på jakt efter en ny enduro, har ni sätt något bra rea objekt på sistonne nä ni surfat runt så vore jag tacksam om ni hojtade till
strl m, 150 - 160slag. Eller om ni vet något prisvärt som jag kan ha missat, tänker mig runt 20k

köptips ny enduro
Jag kör med ovanstående capra fast har lite andra delar på den. över lag och geometrin är den sjuuuk. Säger bara att du hittar inte bättre och snyggare cykel ny för dem pengarna, om du frågar mig

köptips ny enduro
Hazaboss sa:
Jag kör med ovanstående capra fast har lite andra delar på den. över lag och geometrin är den sjuuuk. Säger bara att du hittar inte bättre och snyggare cykel ny för dem pengarna, om du frågar mig

har du också en ROCKSHOX YARI RC på den`? Isåfall hur är den gaffeln?

köptips ny enduro
Mattstar sa:
Har du ollat på Commencal Meta, riktigt riktigt nöjd med min iallfall och går väll få runt dem pengarna:-)

Jag förbiser den freudianska felskrivningen och funderar på hur dropper-stolpen fungerat för dig? Den har fått mycket ris i recensioner jag läst

köptips ny enduro
Jag hittade en Trek Remedy 9 beg för ungefär de där pengarna. Är brutalt nöjd, trodde aldrig jag kunde hitta en bättre hoj än min gamla Giant Anthem men denna är sju resor roligare :-)

Pike, 1x11 och RS dropper

köptips ny enduro
Specialized Enduro comp är jag sjukt nöjd med men då blir det några loppor mer, sneglade själv annars på YT-hojjarna viket hade blivit inköpet om jag inte fått så bra deal på nuvarande cykel. Capran får fullpott i alla Reviews.
Santa Cruz Nomad ska va en grym hoj när man har internetcyklat runt och läst lite och jävligt snygg :)

Senast ändrad:
köptips ny enduro
Bofinken sa:
Specialized Enduro comp är jag sjukt nöjd med men då blir det några loppor mer, sneglade själv annars på YT-hojjarna viket hade blivit inköpet om jag inte fått så bra deal på nuvarande cykel. Capran får fullpott i alla Reviews.
Santa Cruz Nomad ska va en grym hoj när man har internetcyklat runt och läst lite och jävligt snygg :)

Dealmakern/säljfaktorn med spesh enduro är ju ändå flaskhållaren. Grym grej att ha om man inte gillar ryggsäck ?

köptips ny enduro
Själv så går jag från en HT, till en Specialized Enduro 29 2016.....beggad....ska bli kul å bröta i skogarna utan att känna hur njurarna studsar upp i halsen:). Kolla begagnad marknaden, är man ihärdig kan man fynda:-)

köptips ny enduro
Även kört DH med min specialized Enduro 29" och det funkar klockrent för mig som nybörjare iaf inte upplevt behov av mer slag de rutter jag provat(även kört svarta leder) på sen att cykeln kanske är vekare än en ren dh är en annan sak men den funkar fört :)

köptips ny enduro
Ha ha, ja lite snabb ibland kanske men blev ju rätt kul skrivet;-) Jag har en från 2015 så har ingen dropperp. än vet inte om jag skall skaffa heller men får se...

Tillbaka
Topp