Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Exakt så, köpte mina på Erlans i Varberg men de har inte kvar.+1, köpte sådant i LBS (cykelviktor i Uppsala). De har hållit bra, trots detta varit tunnare än en del färdiga orange-svarta laglappar, och varit mycket mer lättanvända än all plast som ska tas loss från de senare.
Där är den ju! Tror faktiskt det är samma som jag haft. Tack!Efter lite googlande. Kan detta vara något?
![]()
Reparationsduk / laglappar på rulle spectra
Reparationsduk / laglappar på rulle från Spectrawww.cykelimperiet.se
Vilken grej!Efter lite googlande. Kan detta vara något?
![]()
Reparationsduk / laglappar på rulle spectra
Reparationsduk / laglappar på rulle från Spectrawww.cykelimperiet.se
amazon eller tyskarna.Där är den ju! Tror faktiskt det är samma som jag haft. Tack!
Nu skall jag bara hitta en lite större förpackning med vulklim också..
Förr när man tävlade i pingis så hade man stora burkar med vulklim och limmade om varje match. Nu är lim med lösningsmedel förbjudet även där så jag vill ha en större burk, minst 250ml. Det har aldrig torkat för mig, inte ens småtuberna.amazon eller tyskarna.
Många små tuber brukar jag köpa, så är konsekvensen om det skulle råka torka inte så stor.
Räcker det med en 12-kilo burk?Förr när man tävlade i pingis så hade man stora burkar med vulklim och limmade om varje match. Nu är lim med lösningsmedel förbjudet även där så jag vill ha en större burk, minst 250ml. Det har aldrig torkat för mig, inte ens småtuberna.
Själv har jag i princip aldrig punktering. Tpu på lvg och gucka på mtb.Räcker det med en 12-kilo burk?
Visa bilaga 795430
(Vanlig solution finns iaf i 175g burk)
Det är ju inte utan att man undrar vad du rullar på - och var - som kräver laglappar på rulle. Och varför inte slanglöst eller kanske de nu hajpade TPU-slangar som väl ska va mer punkasäkra?
Plasten som är kvar när man satt dit laglappen behöver inte tas bort (verkar dessutom omöjligt nu för tiden).+1, köpte sådant i LBS (cykelviktor i Uppsala). De har hållit bra, trots detta varit tunnare än en del färdiga orange-svarta laglappar, och varit mycket mer lättanvända än all plast som ska tas loss från de senare.