Lake cykelskor

Lake cykelskor
Tack, fick reda på just det av den danska agenturen. Var inne i butiken idag. De hade inget jättestort utbud men man kan beställa hem via Danmark. Skorna i sig rekommenderas till folk som liksom jag är bredfotade. Till och med deras "vanliga" modeller har bra utrymme. Wide-modellerna är nog bland de bredaste på marknaden.

Lake cykelskor
Angående Lake skor har ja lite negativ respons på. Det paret ja hade sprack & skrotat ganska tidigt.
Men det kanske är nya skor vart 3e år,som gäller ?Mina Spesilased har nog hängt med i 10år...på Mtb

Lake cykelskor
Många olika modeller av Lake finns nu på Meridastore.se, där kan du beställa hem och prova i lugn och ro. Det kommer även att finnas några på Sweden Bike expo i Meridas monter

Lake cykelskor
Kg köpte mina mx237 wide direkt av lake. Skickades direkt från deras Europa lager i Nederländerna. Kom på 2 dagar. Har väldigt breda fötter så brukar ta 1 storlek större än vanligt. Men denna gång, en sko som var bred när det utlovades. Så kunde gå ner en storlek. Inga problem. Skicka tillbaka och mailat dem att "nu är de skickade" och 1 timme senare var ett par nya skickade. Dessutom hsr de haft extremt tålamod med alla mina frågor och svarat snabbt.

Mina ankfötter är grymt nöjd med skorna.

Tillbaka
Topp