Lance A.s gula armband!

Lance A.s gula armband!
Steelisreal och Pampero > Det kommer en sändning till malmö (dvs mig ) om 20 band om några veckor, jag la in beställningen för två veckor sedan. Så då kan jag bli er pusher...

//Ola

Lance A.s gula armband!
Fick mina gula armband idag. Tog flera veckor då dom tagit slut. Blev för popis på andra sidan pölen. Har nio kvar... =)

Beställde 2004-09-02 ankom 2004-10-20

Senast redigerad av en moderator:
Lance A.s gula armband!
Hehe jo det gick ju faktiskt att läsa ditt inlägg så det måste ju stämma då!

Hur länge fick du vänta, jag ska beställa nu så det kan vara bra att veta?

Bosse

Lance A.s gula armband!
Lonewolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hehe jo det gick ju faktiskt att läsa ditt inlägg
> så det måste ju stämma då!
>
> Hur länge fick du vänta, jag ska beställa nu så
> det kan vara bra att veta?
>
> Bosse
>
> Kör så det ryker.

Läs min uppdaterning!

Lance A.s gula armband!
Jag vill gärna ha en armband!Jag tror att jag har sett liknande (samma?) på Intersport i FarstaC.
(Vad är en PM???? måste jag ha en sånt??? Malina och Helena har...)

Lance A.s gula armband!
Friskis:
Du kar också PM titta högst upp ovanför trådarna så har du en rubrik som heter Privata Meddelanden = PM, klicka på den och välj mottagare från listan skriv ditt meddelande och skicka funkar alltså som en sorts internt mail för Happyiter :-)

Det är samma band som intersport hade, jag kommer att få några få band över i både vuxen och ungdoms modell, enda skillnaden är att ungdom är något mindre i diameter kanske passar damer bättre!
Så du kan nog få ett band du med, men prova att skicka ett PM till mig och berätta vilket du vill ha, så får du se hur det funkar :-)

Bosse

Lance A.s gula armband!
Jodå beställningen gick iväg den 20/10 och beräknad lev tid 2-4 veckor, men dem varnade för att efterfrågan var hög och dem försökte hålla lovade tider så vi kan nog räkna med någon vecka extra.

Det blev 80st vuxenmodell och 20st ungdomsmodell, alla vuxen är köpta men ungdomsmodellen finns det några över om någon är intresserad.

Bosse

Lance A.s gula armband!
vad är skillnaden? antar att det är omkretsen, har lite svårt att förstå skillnadernai storlek på sidan :D

hehe, lite felskrivning av dem på sidan, 180mm i diameter står det på ungdomsversionen :D haha ska ju vara omkrets :D

är helt klart intresserad

Lance A.s gula armband!
Kan berätta att vuxenstorlekarna är rätt stora speciellt för mig som har smala handleder. Men de är ju gjorda för amerikaner...

Lance A.s gula armband!
Hur går det med banden? eller bidde det en skrivdragare och en dvd istället? =)
SPORT-25s999tunga2_368.jpg

titta vad henke har runt handleden!

Lance A.s gula armband!
Det har gått så här, fick detta från LAF igår och slängde in en uppdatering i den tråden där jag skrev att det var beställt.

Kul att fler hakar på även utanför cyklingen, håller dock tummarna för Henke det såg inte bra ut med hans knä!!

Sscchh avslöja mig inte, jag är egentligen på "betald" semester i solen nu men låtsas vara hemma i vinterkylan.

Hello,

Thank you for supporting the Lance Armstrong Foundation (LAF). We wanted to provide you with a quick update on your recent order with the LAF Store. At the time of your order we had indicated that it would ship from our warehouse within 3-4 weeks. Unfortunately, due to unplanned delays in our supply chain, your order will be shipping out of our warehouse this week or the following. Keep in mind that unplanned supply chain delays may continue, in which case it could take longer, though we do not expect that at this time.

You will receive a shipping confirmation email. Please note:

Priority mail shipments generally require 4-7 business days
International orders can require 2-6 weeks.

As result we wanted to apologize and let you know that your order should arrive very soon. We are extremely grateful for your continued support and patience.

We are unable to expedite shipping methods, but if you would like to cancel your order for a refund please submit your request here or call us at 877-WEARYELLOW.

Thanks again for supporting the Lance Armstrong Foundation.

Sincerely,
The LAF Store

This message was sent from The LAF Store to bosse.liljeborn@spray.se. It was sent from: The Lance Armstrong Foundation, P O Box 161150, Austin, TX, 78716 US. You can modify/update your subscription via the link below.

Bosse

Lance A.s gula armband!
Dra förbi Norrmalmnstorg idag om du har tid och bor i Stockholm. Där har Discovery Channel satt upp flera tält med olika aktiviteter, bla en trainer där du ska försöka cykla lika snabbt som Lance (50 km/h). Om du testar så får du sen ett gratis band (eller så var de iaf igår...).

Lance A.s gula armband!
Anna S skrev:
> jag vill oxå ha ett sånt band..helt klart

Hej Anna
Jag har några kvar från senaste leveransen så behöver du ett så säg till, finns både adult och youth modellen!

Bosse

Lance A.s gula armband!
Hejsan!

Du har helt rätt i att det säkert inte finns många som vill beställa 10st armband. Jag vill hemskt gärna ha ett!!! Du kan väl maila din adress så skickar jag frankerat kuvert+ 10kr till dig.
Ett mycket bra initiativ. Tack!

Mvh
Lee

Lance A.s gula armband!
Crossmax äger! skrev:
> Dra förbi Norrmalmnstorg idag om du har tid och
> bor i Stockholm. Där har Discovery Channel satt
> upp flera tält med olika aktiviteter, bla en
> trainer där du ska försöka cykla lika snabbt som
> Lance (50 km/h). Om du testar så får du sen ett
> gratis band (eller så var de iaf igår...).
>

Hm, låt mig se..man ska alltså konsumera lite reklam för att få ett band i plast, som egentligen ska stödja cancerforkning? Kan inte de stora myultiföretagen helt enkelt bara betala en del av sin vinst till cancerforskningen rakt av istället?

Tillbaka
Topp