Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Han känns dessutom som en ganska kylig cyklist så jag tror att risken för vurpa är rätt låg.ohellstrom sa:Det känns som Tom D. kan köra aningen safe fram till backen.
Luring!Henrik_E sa:Dumoulin tänker tydligen byta inför backen.Mats65 sa:Undrar vad de kommer köra med för cyklar. Kanske blir en del som byter till linjehoj inför sista backen. Såg i varje fall ett klipp där Ludvigsson tränade på cykelbyte på gatstenspartiet inför slutbacken så det är troligt att han byter.26er sa:Grym avslutning. Otroligt vacker backe. Bästa Worlds TT bansträckning ever. Shroom vs Molly kommer bli en rysare. Inte ofta ett tempolopp är höjdpunkten på VM-veckan. Tråkigt bara att endast herrar kör upp för Flöyen. Onsdag. Don't miss it.
Luktapåblommorna sa:Vilken amerikansk-fotbollstackling av norska politiet!
GoranS sa:Luring!Henrik_E sa:Dumoulin tänker tydligen byta inför backen.Mats65 sa:Undrar vad de kommer köra med för cyklar. Kanske blir en del som byter till linjehoj inför sista backen. Såg i varje fall ett klipp där Ludvigsson tränade på cykelbyte på gatstenspartiet inför slutbacken så det är troligt att han byter.26er sa:Grym avslutning. Otroligt vacker backe. Bästa Worlds TT bansträckning ever. Shroom vs Molly kommer bli en rysare. Inte ofta ett tempolopp är höjdpunkten på VM-veckan. Tråkigt bara att endast herrar kör upp för Flöyen. Onsdag. Don't miss it.
Man kör inte i mästartröjor på mästerskap.Konkret sa:Varför körde inte Ludvigsson i Sveriges mästartröja?
Korrekt är ju "tempohäst", som hon sa 9 av 10 av gångerna. Tempoget kan bara appliceras på Froome och hans likar.DeLiQ sa:Nu kommer jag inte ihåg vem Emma pratade om men att den personen var ingen "tempoget" tyckte jag lät roligt.
Henrik_E sa:Man kör inte i mästartröjor på mästerskap.Konkret sa:Varför körde inte Ludvigsson i Sveriges mästartröja?
http://www.steephill.tv/road-cycling-world-championships/#livekl65 sa:Nån som om man kan se dagens tävlingar på någon tv-kanal ?
Tyckte jag läste nånstans tidigare i veckan att de kör för båda. Det var förbundskaptenen som uttalade sig...GoranS sa:Ingen klang-och-jubel-föreställning för svensk del hittills. Placeringar i individuella lopp är hittills: 52, 58, 32, 55, 80, 24, 83, 113.
Hur är chanserna för herrjuniorerna (Eriksson, Kvist och Wall) samt damerna (Fahlin, Karlsson, Nessmar, Nilsson och Penton) i morgon? Nilsson körde ju bra på girot så hon borde inte "falla" på backen. Men det kanske är Fahlin de kör för!?