Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oooh sa:
Hur kan det vara fegt att tro något? Att gissa på holländsk seger kan jag däremot hålla med om att det vore lite fegt.JT sa:Nej, det är fegt.
Ja, man undrar om det fanns nån lagtaktik... Men Penton fick ju lite FaceTime iaf.GoranS sa:Bara tre av fem svenskor kvar i matchen efter fem mil om man ska tro SVT. Och Pentons utbrytning skulle jag gissa gör att hon åker av en bra bit innan slutet, så Fahlin och Nilsson kommer nog inte att ha någon hjälp mer än möjligen av varandra idag.
ohellstrom sa:Synd att vi inte fick se förföljarna alls sista 1500m.
Hade de haft radio på VM hade det kunnat bli holländsk trippel - då kunde van der breggen och van vleuten ha angripit när luckan gick upp till halvminuten.
ohellstrom sa:Jag menar att VM normalt är "old school"...
Matthews kan mycket väl vinna imorgon.
Jag känner mig inte lika säker på att gissa Holland igen haha
Kwiatkowski.Cujo sa:Kwita.. kiwatk.... ktwitka... öh, han polacken i Sky.
GoranS sa:Kwiatkowski.Cujo sa:Kwita.. kiwatk.... ktwitka... öh, han polacken i Sky.
Kan möjligen förstå den typen av pris på enskilda etapper i ett etapplopp, men på ett linjelopp tycker jag det bara känns tramsigt. Där finns det en sak, och bara en sak, som gäller, nämligen först över mållinjen.Bama sa:Hanna Nilsson fick pris som mest aktiva cyklist.
GoranS sa:Kwiatkowski.Cujo sa:Kwita.. kiwatk.... ktwitka... öh, han polacken i Sky.
Utan momentnyckel dessutom. Ett under att hon överlevde.JLarsson sa:Snyggt att skruva åt styrstammen i farten.