Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
zodah sa:Kollar dagens tidning efter vilken kanal dagens lopp går på. Hittar inget.
Var kan jag se herrarna svettas?
TackStuvarn sa:zodah sa:Kollar dagens tidning efter vilken kanal dagens lopp går på. Hittar inget.
Var kan jag se herrarna svettas?
TV 10 start 9:20
JT sa:Man blir sjukt sugen på att åka till öknen och cykla på en motorväg när man ser loppet. Skitbra PR för öknen!
gerrardsdobbar sa:JT sa:Man blir sjukt sugen på att åka till öknen och cykla på en motorväg när man ser loppet. Skitbra PR för öknen!
Men det kanske blir bättre runt kröken?
1888 sa:Men det kanske blir bättre runt kröken?
:)
GoranS sa:När kommer belgarna att börja försöka decimera tätgruppen? För de kan väl inte tycka att det är så tilltalande att komma in på upploppet med Cav med i gruppen!?
Aliide sa:Kittel borta, värmeslag eller något. Hur många hade satsat pengar?
Det var läge sedan det...NLC sa:När sprack det av? (dvs tätgruppen formades)
emmer sa:Det var läge sedan det...NLC sa:När sprack det av? (dvs tätgruppen formades)
Då tycker jag nog du missat endel, även om längden på loppet och den enahanda miljön gör att det blir på sin höjd sådär :-)NLC sa:Med gårdagens sömnpiller i åtanke valde jag att sitta på cykeln och titta på duggregnet ist...emmer sa:Det var läge sedan det...NLC sa:När sprack det av? (dvs tätgruppen formades)
emmer sa:Vad gjorde norrmånen egentligen?
För lite cortisonsalva på skavsåren?
gerrardsdobbar sa:Jahapp, sista varvet.
Tips:
1. Boonen
2. Cavendish
3. Kristoff
GoranS sa:gerrardsdobbar sa:Jahapp, sista varvet.
Tips:
1. Boonen
2. Cavendish
3. Kristoff
Rätt på Cav i alla fall!
geologen sa:Haha, jag ser nu att Sagan är från Slovakien. Jag som trott att han var fransk. Efternamnet ser franskt ut. :)