Du får ursäkta en del omogna inlägg, men visst finns det en hel del racercyklister här också. Jag kör själv mest mtb, men även racer, dock i Göteborgsområdet.
Happy sub9 klungan är full, men det går om man vill ansluta ändå genom att ändra starttid i Motala på fredagkvällen. Vi har inte fått vår starttid än, men när den är spikad kommer jag att skriva ut den i Sub9 tråden.
/Leo