Hej,
Väldigt nyligen skaffat min första mtb och det blev en Canyon AL 4.0. Efter de första turerna i skogen och säkert lika många oönskade kläm på fel ställen så märker jag att en dropper post måste till.
Har hittat till denna länk och måste säga att denna med extern kabeldragning borde passa fint på min AL 4.0 då jag inte känner för att borra i ramen. Antar att det inte är att rekommendera?
Buy your Brand-X Ascend II External Dropper Seatpost from our Dropper Posts range at Wiggle. £69.99. Free delivery available.
www.wiggle.se
Till min fråga. Jag har växelreglage på båda sidor, antar då att original reglaget inte passar om jag läser tråden rätt. Vad kan tänkas rekommenderas till min cykel för att lösa den problematiken? Gärna länkar :)
Tack på förhand!
Edit: Är detta svaret på min fråga, eller finns det andra som kan tänkas vara bättre? Dock kanske inte otroligt mycket dyrare.
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!
www.wiggle.se