Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Får man reservera belopp här?
Kanske...ska du skrota örnen?
Det är väl mer än investering. I glädje, hälsa och välbefinnande.
bitcoin då?Pengar är bara papper
Värda pappret de är tryckta på.bitcoin då?
Nej men du kan bikta dig här med saker som du inte borde köpt men ändå köpt ??Är det här man lånar?
Ja, om du kan legitimera dig med Bank-IDÄr det här man lånar?
+42!Pengar är bara toapapper
Blir han rentav vaskar-Lars när han super?Brukar super-Lars vaska?
Så länge han inte vaskar supen. Då blir han bara LarsBlir han rentav vaskar-Lars när han super?
Får många år sen ja. Just nu not so Much.Brukar super-Lars vaska?
Och vem faen är Lars? Happy är i sanning förändrat.
Lars är en medelålders man som spenderat 879 kr på en microspline-body. Detta inköp har öppnat dörren för fler utgifter i formen av en 12-delad Shimano-grupp.Och vem faen är Lars? Happy är i sanning förändrat.
Den här tråden har potential.
Inget som inte går att åtgärda. Vill tro att mini_me’s köputrymme på Klarna är ganska stort.Jag har ju hittills haft jävligt fel.
Alltså, 4000 på 1 1/2 månad och en egen tråd.Jag har ju hittills haft jävligt fel.
Man kanske borde göra en lista på belopp som man hävdat att prylarna kostat när frun har frågat
Alltså, 4000 på 1 1/2 månad och en egen tråd.
Förr köptes det minsann verktygssatser och cyklar Hej vilt på 5 minuter.
Jag är besviken.
Man kanske borde göra en lista på belopp som man hävdat att prylarna kostat när frun har frågat
Alltså, 4000 på 1 1/2 månad och en egen tråd.
Förr köptes det minsann verktygssatser och cyklar Hej vilt på 5 minuter.
Jag är besviken.
Pengar är bara papper
Jag ser en öppning här, eftersom det var ett skämt så borde jag i så fall ha lika mycket köputrymme kvar för att hon bara ska veta hälften?Om du alltid säger halva priset behöver du inte komma ihåg va du sagt.