Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jo så är det ju. Men i praktiken är ju sånt väldigt svårt. Det man kan få lite hum om är om storlekarna är små eller stora iaf. Men är det nån som har en sådan hjälm i Östergötland så testar jag mer än gärna.Du borde prova. Olika huvud och olika hjälmar har olika formar. Man kan inte bara går på omkrets. Eller så kan man om man vet formen av sin huvudet och av hjälmen.
Jo så är det ju. Men i praktiken är ju sånt väldigt svårt. Det man kan få lite hum om är om storlekarna är små eller stora iaf. Men är det nån som har en sådan hjälm i Östergötland så testar jag mer än gärna.
Jag har en gravity 4.0 och en All mountain 3.0 båda i large som går bra att testa. Finns även en gammal Super 2R i XL.Jo så är det ju. Men i praktiken är ju sånt väldigt svårt. Det man kan få lite hum om är om storlekarna är små eller stora iaf. Men är det nån som har en sådan hjälm i Östergötland så testar jag mer än gärna.