Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det är ett jätteroligt arrangemang och en riktigt rolig tävling om än jättejobbig. Det är en lång och brant backj-vel på mitten som jag inte tyckte om kommer jag ihåg.
lundatok skrev:
-------------------------------------------------------
> Det var nog mest jag som är i dålig form Emil.
> :)
>
> Det är ett jätteroligt arrangemang och en
> riktigt rolig tävling om än jättejobbig. Det
> är en lång och brant backj-vel på mitten som
> jag inte tyckte om kommer jag ihåg.
Hej, jag blir nog lite sugen att prova lidacx, hemsidan säger se till att få mil i benen så kommer det gå bra, vad rekommenderar ni som cyklat lidacx är minimum i veckan i mil som vanligt motionär. Har dock gjort läxan i vinter då jag cykelpendlat 2 mil om dan genom hela vintern och det senaste året som gått.
Det låter ju som att du har milen i benen. Jag hade bytt pendlingen en dag mot en kväll med backintervaller och en dag mot ett längre pass på 5-7 mil kanske på helgen.
Ok! Tack för tipset, backintervaller hur många och långa? Jag har några mördarbackar runt knuten hemma. Och långpasset kan ju bli en längre väg hem från jobbet ;-) + en längre helg runda.
Sista dan att anmäla sig till ordinarie pris på LIDA CX imorgon.
99 anmälda just nu. Sprid till dem som velat att nu är det bråttom.
Anmälan gör du här www.lidacx.se loppet går 17/5
Rompa skrev:
> Det här blir fest :)
Jag tolkar det som att du valt Lida före Huskvarna+Vårgårda den helgen?
Jag måste bara få med mig oppositionspartiet i riksdagen i morgon sen ska jag också anmäla mig till Lida tänkte jag.
Eveningstar skrev:
> Rompa skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det här blir fest :)
>
> Jag tolkar det som att du valt Lida före
> Huskvarna+Vårgårda den helgen?
> Jag måste bara få med mig oppositionspartiet i
> riksdagen i morgon sen ska jag också anmäla mig
> till Lida tänkte jag.
Mycket riktigt Kristoffer! Och du har en hård förhandling framför dig ser jag ;)