Live från På2Hjul!

Live från På2Hjul!
PLOCKA BORT DEN DÄR JÄVLA SKITEN FRÅN MIN HOJ ELLER SÅ RINGER JAG MINA VÄPNADE KONTAKTER I ERA TRAKTER!!! JAG VET VAR NI BOR!!!

Senast redigerad av en moderator:
Live från På2Hjul!
Ni som ännu inte pallrat er till mässan, gör det, gärna imorgon lördag, för då kommer det åter att bli liveshow i happymontern igen! :-) Idag hade vi faktiskt minst en riktig monterflicka också, E-beth!!!

/Leo

Live från På2Hjul!
Leo skrev:
-------------------------------------------------------
> Ni som ännu inte pallrat er till mässan, gör det,
> gärna imorgon lördag, för då kommer det åter att
> bli liveshow i happymontern igen! :-) Idag hade vi
> faktiskt minst en riktig monterflicka också,
> E-beth!!!
>
> /Leo

Åker inte Mollo och Skogling hem imorgon förmiddag?=)

Live från På2Hjul!
Aj aj jag måste ha missat Vacchi precis. Jag var med när markus f fick syn på Vacchi på andra sidan dansgolvet däremot, kärlek vid första ögonkastet liksom...

Tobias/frost: Jaså är det din Caldera? jäkla skön hoj alltså... och nu blir det lättare i uppförsbackarna också. Det stod en MX comp i montern också, den åker nog på imorgon. Tur att du har så snälla kompisar som hjälper dig att få en riktigt välutrustad, modern cykel.

Live från På2Hjul!
Tack Happy, 412, Enhjulingsfolket, HCK, Lygnens Venner, och Cyclesport.se för en kanondag!

Speciellt stort tack till 412 som jobbar grymt bra i Parken idag med utlåning och uppstyrning av lånehojarna!

Matte & Sara

Live från På2Hjul!
Hej gubbs

Vet ni om det är någon show imorgon då jag tänkte att komma?

Jag slipper att gå på dop idag hehe.. frugan har blivit sjuk så jag kanske dyker upp idag istället ändå.

Live från På2Hjul!
Idag är det myckkkkket folk!

PICT1616Medium.JPG

Live från På2Hjul!
Happychill-report från mässan.
Oxr mekar på för fullt. Jag har vart barn vakt i kindergarden.
Markus F gör kaffe.

Allmänt chill!

Live från På2Hjul!
Eric W - på määäääässan skrev:
-------------------------------------------------------

> Oxr mekar på för fullt.
> Markus F gör kaffe.
> Allmänt chill!

Med andra ord : Business as usual ;-)

Själv skall jag nu cykla 4mil till Torslanda och hämta bilen.

Live från På2Hjul!
Sådär nu har jag åkt lite längskidor, nu kan man med gott samvete kolla lite hojar på mässan, måste erkänna att jag har en lite konstig böjelse och faktiskt även gillar att titta på hojar med motor :-)

Hoppas det finns specialized stumpjumper fsr & Giant trance att titta på, de ligger högst på vill-ha-listan just nu...

EDIT: jag räknar med nybryggt kaffe i happy-montern om ca 1 timme :-)

/T

Live från På2Hjul!
Det finns kaffe och Giant Trance, men tyvärr ingen Stumpjumper FSR. Vi har full rulle idag.

Mest efterfrågat har varit lagerjustering och hjulriktning, och lite frågor om varför bromsen tar så dåligt. Väldigt kul är det i alla fall. Pontus cykel blir långsamt fräschare, nu går det att växla.

Big no-no: Clas Ohlsons stora cykelverktygssats. Sånt jävla skit! Jag längtar hem till mina verktyg. Jon Lindgren (Gride/Evalds) har varit hygglig nog att låna ut sin DT ekernyckel. Jag tror inte jag vill lämna tillbaka den, den var så mysig på något vis.

Vår monter är packad. På 9 kvadrat har vi just nu åtta cyklar, två ramar, två espressomaskiner, en soffa och tio pers. Det är riktigt mysigt, men det är lite svårt att komma fram till verktygslådan ibland.

Välkomna till vardagsrummet ni som ännu inte varit här. Rykten går om att Gunn-Rita is in da house.

Live från På2Hjul!
This just in...

Efter gårdagens ölande kan vi nu pryda Boes fix på därför avsett sätt. Vi törs inte sätta i de äkta korten men dessa duger tills vidare.
IMG_1527.jpg

Kadens har mässans kanske grummaste hoj -alla kategorier- i sin monter! ;)
IMG_1532.jpg

oxr testar verktyg för fulla muggar, vilka Markus F fyller.
IMG_1534.jpg

Vice världsmästaren i Trial är någon att se upp till! Grum!
IMG_1548.jpg

Lite tidigt på dan' så det är förhållandevis lugnt i happymontern (bilden är några timmar gammal).
IMG_1571.jpg

Kadens slår snart besöksrekord i sin monter.
IMG_1577.jpg

Inga kommentarer.
IMG_1578.jpg

Happy 1337!
IMG_1620.jpg

Hisingen CK kör på stället, alla får prova - satan vad svårt det är!
IMG_1625.jpg

Svetton även hos Aktivitus, men vad hade vi sagt om röda cykelbyxor?
IMG_1631.jpg

Skeppshults monter sprudlar med liv och rörelse!
IMG_1633.jpg

Det är supersegt att gå runt på mässan idag och helt omöjligt att fota prylers.
IMG_1637.jpg

Grrr!
IMG_1644.jpg

En sån ska jag köpa mig!
IMG_1649.jpg

Batteri i ramen och motor i framnavet - wicked!
IMG_1653.jpg

Pendlarpedaler med inbyggd dynamo och lysdioder. Funkar så länge man trampar.
IMG_1659.jpg

En del av turnerfamiljen.
IMG_1677.jpg

En annan del...
IMG_1679.jpg

extra-extra oxr skruvar ihop bigmollos nyköpta racer extra-extra
IMG_1685.jpg

the_TnT testar att det blev bra, fin hojpa mollo! Verkligen!
IMG_1690.jpg

Edit: De snälla människorna i Hisingens CK bjuder på bullar så jag korrigerar min felstavning av deras namn. ;)

Live från På2Hjul!
Nu sticker jag hemåt, passar på när alla är borta och kollar på minicross eller vad ni nu gör...
Skitkul att vara här, verkligen, och det är till 97% happymontern som gör mässan. Ha det fint!

Live från På2Hjul!
Nu är det live! Vi har UMF (Merida) på besök i montern. Det var bara jag, knäskål och Markus på pressekonferensen om UMF så vi gick till oss och drack kaffe istället.

UMF.jpg

Live från På2Hjul!
Tack för igår grabbar!!!! Och tjej. :)
Supermullig helg. Det var riktigt kul att träffa alla dårar i verkligheten.
Bilder på min nya ram kommer snart..
/Johan

Live från På2Hjul!
Lerdykarn, Lilldykarn och Claudius kom hem och var glada för kaffet de fick hos er idag. Tyvärr lär jag få stå ut med allt tjat om nya prylar efter mässan...
Fru Lerdykarn

Tillbaka
Topp