Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
gabbeon sa:Knacka med ett mynt och lyssna. Börja nånstans där det är friskt och närma dig sprickan. Får du skillnad i "tonhöjd" pch klang, laga eller släng. Samma ljud, tuta o kör.
Jeppe_E sa:12 år??? TOLV? Dags för n+1 Kristin ;)
Kristin sa:Jeppe_E sa:12 år??? TOLV? Dags för n+1 Kristin ;)
Jag säger som 50+ gubbar som raggar på mycket yngre kvinnor brukar göra: åldern är bara en siffra, det är hur ungdomlig man känner sig som spelar roll!
ejma sa:Borde gå att lappa ihop med lite kolfiberväv, epoxy och UV-lack utan att göra cykeln mycket tyngre. Jag tycker att skadan ser lite läskig ut. Det är mycket möjligt att ramen har fått sig ett slag som fått epoxyn att spricka, men att röret fortfarande känns styvt.
Konkret sa:Är det toppröret? Hur gick det till?
Klämt sönder ramen i mekstället?
Kristin sa:Ja, det är toppröret. Jag har ingen aning om hur skadan uppkommit faktiskt. Cykeln är inte vurpad samt är tjejkörd och tjejmekad i 10 års tid så några hårda tag i mekstället har det inte heller varit tal om. Det enda jag kan komma på skulle väl vara oförsiktig transport (men den har mest åkt Thuleställ av olika slag så ptja... jag vet inte jag).
Jeppe_E sa:12 år??? TOLV? Dags för n+1 Kristin ;)
mattel sa:Kristin sa:Ja, det är toppröret. Jag har ingen aning om hur skadan uppkommit faktiskt. Cykeln är inte vurpad samt är tjejkörd och tjejmekad i 10 års tid så några hårda tag i mekstället har det inte heller varit tal om. Det enda jag kan komma på skulle väl vara oförsiktig transport (men den har mest åkt Thuleställ av olika slag så ptja... jag vet inte jag).
vad innebär tjejkörd och tjejmekad i det här fallet?
Kristin sa:mattel sa:Kristin sa:Ja, det är toppröret. Jag har ingen aning om hur skadan uppkommit faktiskt. Cykeln är inte vurpad samt är tjejkörd och tjejmekad i 10 års tid så några hårda tag i mekstället har det inte heller varit tal om. Det enda jag kan komma på skulle väl vara oförsiktig transport (men den har mest åkt Thuleställ av olika slag så ptja... jag vet inte jag).
Att jag identifierar mig som tjej.
H. sa:Är det relevant information? Det där med tjejkörd etc alltså.
Kolla med Kid1000, Han kan nog klämma och känna och ge ett bra läkarutlåtande.
Kristin sa:H. sa:Är det relevant information? Det där med tjejkörd etc alltså.
Kolla med Kid1000, Han kan nog klämma och känna och ge ett bra läkarutlåtande.
Ooops glömde [IRONI] tjejkörd [/IRONI]
Jag har upprättat en kontakt med Kid1000.
Kristin sa:mattel sa:Kristin sa:Ja, det är toppröret. Jag har ingen aning om hur skadan uppkommit faktiskt. Cykeln är inte vurpad samt är tjejkörd och tjejmekad i 10 års tid så några hårda tag i mekstället har det inte heller varit tal om. Det enda jag kan komma på skulle väl vara oförsiktig transport (men den har mest åkt Thuleställ av olika slag så ptja... jag vet inte jag).
tinkerbell sa:Något som trillat på toppröret eller klämt i mekställ? Vet inte riktigt vad tjejmekad innebär i sammanhanget, är det att man inte använder mekställ öht eller att man lämnar in den till någon annan? Har svårt att se att lack och fiber skulle smulas sönder utan yttre våld, såvida cykeln inte stått ute i solen under längre perioder för att sedan köras på ojämnt underlag. Då borde vevlagerhuset också uppvisa sprickor i lacken då det är stora belastningar där oavsett underlag.
mattel sa:Kristin sa:mattel sa:Kristin sa:Ja, det är toppröret. Jag har ingen aning om hur skadan uppkommit faktiskt. Cykeln är inte vurpad samt är tjejkörd och tjejmekad i 10 års tid så några hårda tag i mekstället har det inte heller varit tal om. Det enda jag kan komma på skulle väl vara oförsiktig transport (men den har mest åkt Thuleställ av olika slag så ptja... jag vet inte jag).
när du sitter med hela foten upp till knät i genusdiskussioner annars men nu vill få din cykel att framstå som försiktigt körd och snällt hanterad genom att kalla det tjejkörd och tjejmekad?
Kristin sa:
Jag säger som 50+ gubbar som raggar på mycket yngre kvinnor brukar göra: åldern är bara en siffra, det är hur ungdomlig man känner sig som spelar roll!
mattel sa:Kristin sa:Ja, det är toppröret. Jag har ingen aning om hur skadan uppkommit faktiskt. Cykeln är inte vurpad samt är tjejkörd och tjejmekad i 10 års tid så några hårda tag i mekstället har det inte heller varit tal om. Det enda jag kan komma på skulle väl vara oförsiktig transport (men den har mest åkt Thuleställ av olika slag så ptja... jag vet inte jag).
Det har de gjort i många år,JTF sa:Canyon säljer bra cyklar, har jag läst.
s sa:mattel sa:Kristin sa:Ja, det är toppröret. Jag har ingen aning om hur skadan uppkommit faktiskt. Cykeln är inte vurpad samt är tjejkörd och tjejmekad i 10 års tid så några hårda tag i mekstället har det inte heller varit tal om. Det enda jag kan komma på skulle väl vara oförsiktig transport (men den har mest åkt Thuleställ av olika slag så ptja... jag vet inte jag).
I det här fallet betyder det att den fått utstå osannolika mängder svordomar. Min diagnos är att den begått självmord.
HåkanC sa:Det har de gjort i många år,JTF sa:Canyon säljer bra cyklar, har jag läst.
cyklar med bra kolfiberramar har de sålt i 12 år!
/Håkan
HåkanC sa:Det har de gjort i många år,JTF sa:Canyon säljer bra cyklar, har jag läst.
cyklar med bra kolfiberramar har de sålt i 12 år!
/Håkan