Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ja idag var det härligt att cykla, även om jag fick slita på rätt bra på Pålamalmsvägen. Inte så ovanligt iofs. Rejäl motvind på väg mot Södertälje. När vi kom ut ur den skyddande skogen på slätten sjönk hastigheten med 15km/h. Som att cykla in i en vägg. Inte heller ovanligt.
Annars regerade Trampis idag.
Du kommer bli riktigt vass i vår/sommar. Kul att se.
Är lite osäker på deltagande ännu. Måste ev starta senare på em. Återkommer......
edit:
Fasen! Det gick ju undan idag, ser jag nu på datamaskinen. Nästan 30 i snitt. Tro fasen att det var lite tungt emellanåt.
Jag vill också köra lite i morgon, men lugnt och senare. Efter en veckas förkylning kommer det verkligen bli cykelkorgstempo för mig. Klockan nio är ju som klockan åtta typ, nä, men vid tolvsnåret börjar det bli intressant för mig. Då kanske temperaturen letat sig över nollan också.
BC skrev:
-------------------------------------------------------
> Justja, sommartid.
> Jag bytte till asfaltdäck idag, så det blir
> inget ler-race.
>
>
Efter en hel istid har äntligen lite lera letat sig tillbaka och då ska du finåka med din cross?!? ;)
Farsta 10, är det Hovet du tänker på då eller?
Jag ska cykla imorgon men har inte bestämt när ännu. Jag gillar inte snäckan, det ligger liksom åt helvete från min hemmabas....det gör iofs allt...
Ja, vi ses, vi farsta simhall, strax efter tio. Jag kan tänka mig standardrundan utan fika typ, eller möjligen en kortis, annars rinner tiden iväg. Läste på forumet att det är några som åker till syden imorgon, tex Gualberto som annars brukar vara given så kanske blir det tunnsått? Men skit i det....
Så där ja, hemma igen efter 45 min promenad. Nackdelen med att bo en bit bort från alla mötesplatser är att när man punkat två ggr på 3 km så är det liksom kört.. BAJS!
Hur många slangar ska man ha med sig egentligen :(
AxelSthlm skrev:
> Så där ja, hemma igen efter 45 min promenad.
> Nackdelen med att bo en bit bort från alla
> mötesplatser är att när man punkat två ggr på
> 3 km så är det liksom kört.. BAJS!
>
> Hur många slangar ska man ha med sig egentligen
> :(
Det beror väl lite på däck/underlag ? :-) T
Jag fick ännu en kanonrunda i finväder.
Blåsigt, något lägre snitt än igår, men bitvis mycket snabbt.
Fick tugga duktigt med styrlinda på Pålamalmsvägen, skönt, eller nåt.
Darrar fortfarande i benen.
Blev faktiskt passerad av en cyklist när jag skrek ut min vrede efter andra, men han varken stannade och fotade eller ens hälsade....(han kanske blev rädd)
Tror en gummisnodd och en ventilhatt blev kvar i snödrivan, om du vill kan viju åka dit imorn? :)