Lycksele-tråden

Lycksele-tråden
Bra initiativ! Jag har bott i Lycksele senaste året och hittat ett litet gäng som jag kör med ibland. Vet dock inte om någon av dem är happyit.

Lycksele-tråden
Just nu bor jag i umeå och väntar på att få fara upp och börja jobba där för samma företag och jag har hållit på lite downhill bana i bocksliden och de går framåt :)

Lycksele-tråden
Jag är ute ibland och kör lite puttcykling. Jag är väl inte speciellt bra men jag tycker det är grymt kul iaf. Jag har inte heller så bra kondition att jag kan cykla mil efter mil i klunga, utan är rätt nöjd med att studsa utför någon härlig brant ett par gånger. Behövs det grävas i Bocksliden så ställer jag gärna upp! Det skulle vara kul med ett fint DH-spår där.

Lycksele-tråden
jo jag håller med dig ironhorse , ha funderat på starta förening för moutainbiking och dh i lycksele men vill se först hur många som hållerpå med de och hur många som skulle kunna tänka sig köra de :)

Lycksele-tråden
var för nån vecka sen och kolla bocksliden så hittadejag en slinga rätt rolig som jag försökte fixa till och ha börjat med en kurva vid som är brediv stora liften som är på bilden :)

Bilagor

• IMG476.jpg
    IMG476.jpg
    265.6 KB · Besök: 37
Lycksele-tråden
Skoj med lite cyklister här i Lycksele!! Såg att nån varit och börjat fixa lite i gammla DH-banan. Själv cyklar jag upp och är livrädd när jag ska ner:-)Men jobbar på att bli lite modigare..

Lycksele-tråden
Grävningen ser fin ut! Sist jag cyklade i Bocksliden var väl för två år sedan och då var det mest en massa rullsten och det rann vatten längs stigarna så det var inte så jättekul, men det här ser lovande ut. Jag kommer inte riktigt ihåg var den gamla DH-banan gick men jag måste nog ut och ta mig en titt. Det borde gå att göra ett riktigt fint spår där.

Lycksele-tråden
när jag var där för 2 veckor sen så såg e riktigt bra ut, stigen som jag håer på fixa till är ju skogspartiet mellan stora och mellans stora liften.. stigen slut typ den andra liftstolpen på mellanstora liften om går upp eftr backen.

Lycksele-tråden
var och cyklade idag i bocksliden, blev riktigt blöt efter 2,5 timme cykling nedför :) och hittade en heldel fler stigar som man skulle vilja göra till dh spår :) och imorgon bli de oxå cykling :)

Tillbaka
Topp